خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رئیس کمیسیون امنیت ملی به وزیر خارجه و مدیر شرکت حج تذکر داد

نایب مدیر کمیسیون امنیت ملی با اشاره به رهاسازی و سرگردانی زائران ایرانی در کربلا به وسیله کاروانی که آنها را اعزام کرده بود، گفت: در پی این

رئیس کمیسیون امنیت ملی به وزیر خارجه و مدیر شرکت حج تذکر داد

ابوالفضل حسن بیکی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ با بیان اینکه روز گذشته به طور مفصل در کمیسیون امنیت ملی مجلس راجع به سرگردانی زوار ایرانی در کربلا بحث شد، گفت: در همین رابطه آقای بروجردی با آقای ظریف، معاونین ذیربط و مدیر شرکت حج و زیارت به صورت تلفنی گفتگو کرد وبه آنها تذکر داد.
نایب مدیر کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه این اقدام در جهت تعیین وظیفه هرچه سریع تر زوار ایرانی صورت گرفته تا از آن اوضاع نابسامان خارج شوند، بیان داشت: علاوه بر این، این نشانه دنبال شد که فردی که اقدام سرگردانی و رهایی زوار در خاک عراق کرده به شدت مورد برخورد قرار بگیرد و به دادگاه معرفی شود.

عبارات مهم : روز گذشته – ایرانی

وی تصریح کرد: نشانه دیگر این بود که طوری برنامه ریزی کنند که دیگر در آینده شاهد این گونه کارها نباشیم.
حسن بیکی خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته مقرر شد که این عنوان در شورای عالی امنیت ملی هم مورد بررسی قرارگیرد تا مصوباتی جهت جلوگیری از این گونه کارها داشته باشد.
نایب مدیر کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه طبق اخبار واصله فردی که کلاه برداری کرده و زوار ایرانی را در خاک عراق رها کرده هست، در خاک عراق حضور دارد و می توان او را دستگیر کرد، اظهار داشت: حتی اگر جای دیگری هم برود از طریق پلیس می توان پیگیری و او را دستگیر کرد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: روز گذشته | ایرانی | کمیسیون | جلوگیری | امنیت | حسن‌بیکی | نایب مدیر کمیسیون امنیت ملی مجلس | سرگردانی زوار ایرانی در کربلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *