خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ترزا می خواستار مقابله با مبادلات مالی امن تروریست ها شد

نخست‌ وزیر انگلیس بر لزوم مقابله با حاشیه امن مبادلات مالی تروریست‌ها تأکید کرد.

ترزا می خواستار مقابله با مبادلات مالی امن تروریست ها شد

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از نخست‌ وزیر انگلیس در یک نشست خبری در هامبورگ که بعد از آخر اجلاس دو روزه گروه 20 صورت گرفت گفت: ما در این نشست اطراف مجموعه‌ای از مباحث جهانی از جمله مقابله با تروریسم، برده‌داری مدرن، تغییرات آب و هوایی، تجارت و اقتصاد جهانی صحبت کردیم .
وی در رابطه با مقابله با تروریسم بیان داشت: همان ‌طور که پیشتر در جریان حمله تروریستی لندن بریج در برابر داونینگ استریت (دفتر نخست‌وزیری) عرض کردم، ادامه شرایط کنونی امکان‌پذیر نیست و به همین خاطر در اجلاس گروه 20 خواستار تقویت تلاش‌های داخلی و بین‌المللی جهت مقابله با تروریسم شدم.
نخست‌وزیر انگلیس بیان داشت: من در هامبورگ از شرکت‌کنندگان تقاضا کردم تا اطمینان حاصل کنند که نظام مالی، حاشیه امنی جهت تروریست‌ها نباشد. ما نیاز داریم تا اطمینان حاصل کنیم که فضای امنی جهت فعالیت‌های مالی تروریستی از طریق ارتقاء استانداردهای بین‌المللی وجود نداشته باشد.
وی ادامه داد: ما همچنین بایستی ابزاری را ایجاد کنیم تا جریان مبادلات مالی کوچک را که جهت حمایت از فعالیت‌های تروریستی استفاده می‌شود، شناسایی
کنیم.
«ترزا می» افزود: من همچنین از شرکت‌کنندگان در این اجلاس خواستم تا خطرات ناشی از پراکنده شدن پیکارجویانی که از میدان‌های جنگی عراق و سوریه بازمی‌گردند، از طریق تقویت نظام به اشتراک‌گذاری اطلاعات بین‌المللی در رابطه با تحرکات افرادی که به سرزمین‌های تحت تصرف داعش سفرکرده‌اند، موردتوجه قرار دهند.
وی گفت: ما توافق کردیم که بایستی از طریق همکاری با سایر کشورهای عضو گروه 20 با افراط‌گرایی خشن مقابله کنیم تا از گسترش افراط‌گرایی و اندیشه‌های مسمومی که ذهن جوانان را به انحراف کشیده جلوگیری کنیم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حمله تروریستی | هامبورگ | تروریستی | تروریسم | تروریست | اجلاس | مقابله | فعالیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *