خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تلاش کشورهای حوزه خلیج فارس جهت برطرف بیکاری در آمریکا!

رئیس جمهور پیشین یمن گفت تلاش کشورهای حوزه خلیج فارس، ریشه کن شدن بیکاری در آمریکاست.

تلاش کشورهای حوزه خلیج فارس جهت برطرف بیکاری در آمریکا!

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از پایگاه خبری کنگره مردمی یمن، «علی عبدالله صالح» مدیر جمهوری پیشین یمن با اشاره به انعقاد قراردادهای سنگین تسلیحاتی شورای همکاری خلیج فارس و در راس آن عربستان با آمریکا گفت: تلاش کشورهای شورای همکاری خلیج (فارس) ریشه کن کردن بیکاری در آمریکا است.
صالح که در جمع بزرگان و شیوخ قبائل در «استان بیضاء» در جنوب غرب این کشور سخن می گفت، تاکید کرد: کشورهای خلیج فارس به جای آن که تلاش کنند تا کشورهای عربی مانند سودان، موریتانی، یمن و سومالی توسعه پیدا کنند، در صدد هستند تا بیکاری در آمریکا ریشه کن شود.
رئیس جمهوری پشین یمن در ادامه یاد آورشد: کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با وجود آن که ثروتمند هستند، ولی دارایی های یمن در استان های مارب (مرکز)، «حضرموت» (شرق) و استان نفتی «شبوه» (در جنوب) را چپاول و یمن را ویران کرده اند.
رئیس حزب کنگره مردمی یمن با خطاب قرار دادن کشورهای موسوم به ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان تصریح کرد: آیا پول ندارید؟ همه شما ثروتمند هستید، ولی با روی کار آمدن مدیر جمهوری تازه آمریکا، وی بهتر از هر رهبر عربی امثال «جمال عبدالناصر»، «انور السادات»، «صدام حسین» و «معمر القذافی» می داند، چگونه با شما واکنش‌ها کند.
صالح در بخش دیگری از اظهاراتش تاکید کرد: یمن از قحطی زحمت می برد و با پرسشها ناشی از تروریسم و گسترش وبا دست به گریبان هست، ولی می بینیم که کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با (انعقاد قراردادهای چندصد میلیارد دلاری با آمریکا) در صدد هستند تا بیکاری در این کشور کاسته شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شورای همکاری خلیج فارس | علی عبدالله صالح | کشورهای عربی | عربستان | آمریکا | ثروتمند | همکاری | بیکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *