خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جهت تشکیل ائتلافی علیه ایران، باید میان اسرائیل و فلسطین صلح برقرار شود / اظهارات پوچ وزیر سابق صهیونیست

وزیر سابق صهیونیست با اشاره به تلاش‌های آمریکا جهت برقراری «صلح» در فلسطین اشغالی، آن را مقدمه‌ای جهت تشکیل ائتلاف علیه کشور عزیزمان ایران دانست.

جهت تشکیل ائتلافی علیه ایران، باید میان اسرائیل و فلسطین صلح برقرار شود / اظهارات پوچ وزیر سابق صهیونیست

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، یوسی بیلین، مذاکره کننده و وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی، در اظهاراتی پوچ گفت بدون حل مسئله فلسطین امکان تشکیل ائتلاف علیه کشور عزیزمان ایران وجود ندارد.

وی گفت: «من نمی خواهم راجع به نحوه فکر دونالد ترامپ، مدیر جمهور آمریکا، صحبت کنم ولی از این شگفتی خوشحالم که دونالد ترامپ تلاش می کند روند صلح اسرائیل-فلسطین را احیا کند. وی این مسئله را در دستور کار خود قرار داد و به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، گفت تلاش ها جهت داشتن صلح با کشورهای عربی و کنار گذاشتن مسئله فلسطین ممکن نیست.»

عبارات مهم : رژیم صهیونیستی – دونالد ترامپ

این وزیر سابق صهیونیست افزود: «ترامپ به نتانیاهو گفت محمود عباس شریکی است که هیچ کس نمی تواند وی را نادیده بگیرد. این خبر خوبی هست. شاید این چالش سخت تر از گذشته باشد، ولی بسیار خوشحالم که ترامپ زیاد به حرف کارشناسان گذشته که به وی گفته بودند حتی در این زمینه تلاش نکند، گوش نداده هست. اگر آمریکا این را دستور کار خود قرار داده باشد، مطمئنم آمریکایی ها راههای خود را جهت قانع کردن دو طرف جهت پیشرفت به سمت یک توافق دارند.»
یوسی بیلین افزود: «آمریکایی ها راه حل را تحمیل نخواهد کرد و به دو طرف نخواهند گفت که این کار یا آن کار را باید انجام دهید و نخواهند گفت که در غیر این صورت، ما از گفتگو خارج خواهیم شد. نتانیاهو تلاش کرد ترامپ را متقاعد کند که مهمترین مسئله مقابله با کشور عزیزمان ایران هست. وی موفق شد. ترامپ گفت که کشور عزیزمان ایران دشمن است و ما باید ائتلاف علیه آن تشکیل دهیم. اگر ترامپ بخواهد ائتلاف علیه کشور عزیزمان ایران تشکیل دهد نیاز به معاهده صلح اسرائیل-فلسطین دارد؛ لیکن وی درک می کند بدون آن تشکیل چنین ائتلافی علیه کشور عزیزمان ایران امکان پذیر نخواهد بود.»




انتهای پیام/

واژه های کلیدی: رژیم صهیونیستی | دونالد ترامپ | اسرائیل | نتانیاهو | صهیونیست | آمریکایی | فلسطین | اسرائیل | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *