خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

داعش فقط کنترل 20 درصد ماراوی را در دست دارد / ارتش فیلیپین

ارتش مجموعه جزایر فیلیپین اعلام کرد تروریست‌های گروه داعش در حال حاضر فقط کنترل 20 درصد از شهر «ماراوی» این کشور را در اختیار دارند.

داعش فقط کنترل 20 درصد ماراوی را در دست دارد / ارتش فیلیپین

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، ارتش مجموعه جزایر فیلیپین روز سه شنبه ضمن رد ادعای تروریست ها، اعلام کرد عنصرهای داعش، هم اکنون تنها کنترل 20 درصد از شهر ماراوی را در جنوب این کشور در اختیار دارند.
اعماق، خبرگزاری گروه تروریستی، داعش پیشتر ادعا کرده بود نیروهای داعش بر بیش از دو سوم شهر ماراوی در جنوب مجموعه جزایر فیلیپین تسلط دارند، ولی ارتش مجموعه جزایر فیلیپین اعلام کرد بر خلاف ادعاهای داعش، آن ها تنها 20 درصد از کل مساحت شهر را تحت کنترل خود دارند و این مقدار نیز هر روز کوچک و کوچکتر می شود.

عبارات مهم : خبرگزاری رویترز – بین الملل

خبرگزاری اعماق همچنین ادعا کرده بود ارتش مجموعه جزایر فیلیپین در نخستین تلاش خود جهت بازپس گیری این شهر به طور کامل شکست خورده است و دست کم 200 تن از نظامیان فیلیپینی کشته شده است اند و بسیاری نیز فرار کرده اند.
در همین حال، سخنگوی ارتش مجموعه جزایر فیلیپین گزارش خبرگزاری اعماق را تبلیغاتی توصیف کرده هست.
تقریبا کل جمعیت 200 هزار نفری ماراوی از این شهر فرار کرده اند ولی ارتش بر این باور است که هنوز هم حدود 500 تا 600 غیرنظامی در داخل شهر گیر افتاده اند یا به گروگان گرفته شده است اند.
سخنگوی ارتش مجموعه جزایر فیلیپین همچنین شمار کشته شدگان این درگیری ها را 58 نیروی امنیتی و 26 غیرنظامی اعلام کرد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: خبرگزاری رویترز | بین الملل | فیلیپین | فیلیپین | کنترل | مجموعه | بین الملل | ارتش فیلیپین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *