خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تمهیدات پلیس راهور جهت راهپیمایی روز قدس و عید فطر

رئیس پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ گفت: در روز قدس و نماز عیدفطر، مسئله مهم جابه‌جایی شهروندان جهت شرکت در راهپیمایی و همچنین نماز است لذا از مردم می‌خواهیم با ما همکاری کنند.

تمهیدات پلیس راهور جهت راهپیمایی روز قدس و عید فطر

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار رضا مهماندار مدیر پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ راجع به آخرین تمهیدات اندیشیده شده است راهنمایی و رانندگی و حمل و نقل در راهپیمایی روز قدس و نماز عیدسعید فطر اظهار داشت: در روز قدس و نماز عیدفطر، مسئله مهم همه مسئولان شهری در حوزه حمل و نقل، جابجایی تمام نمازگزاران و روزه داران جهت شرکت در راهپیمایی و همچنین نماز هست.
وی افزود: به علت اهمیت این امر جهت پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ مورد نیاز است تا تمهیدات خاص جهت این 2 عنوان آینده نگری شود تا مردم با کمترین زحمت و پیاده روی بتوانند جهت برگزاری راهپیمایی روز قدس و همچنین شرکت در نماز عیدفطر شرکت کنند.

عبارات مهم : راهپیمایی – راهنمایی

رئیس پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ تصریح کرد: هماهنگی های خوبی در حوزه حمل و نقل ترافیک با شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به خاص معاونت حمل و نقل و ترافیک آن برگزار کرده ایم که این جلسات و هماهنگی ها در مجموع باعث خواهد شد تا بتوانیم خدمات خوبی را در روز قدس و عید فطر خدمت مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران داشته باشیم.
وی در خصوص هماهنگی های انجام شده است در این خصوص، اظهار داشت: جانمایی اتوبوس ها در راهپیمایی روز قدس و نماز سعید عیدفطر، تعیین مسیرهای رفت و آمد جهت مردم جهت شرکت در هر 2 مراسم، آینده نگری اطلاع رسانی های فراوان از محدودیت ها و ممنوعیت های رفت و آمد و همچنین نحوه جابجایی مردم در سطح شهر جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر بخشی از این هماهنگی هاست.
سردار مهماندار در آخر با تأکید بر اینکه باید مردم همکاری نزدیک و تنگاتنگی را با مسئولان شهری به خاص مأموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند، خاطرنشان کرد: مأموران راهور، صرفاً جهت تسهیل رفت و آمد در معابر مستقر شده است و همکاری مردم با پلیس می تواند تأثیر بالایی در تسهیل رفت و آمد مردم داشته باشد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: راهپیمایی | راهنمایی | رانندگی | ترافیک | هماهنگی | مسئولان | ایران | همکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *