خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

با عاملان فوت هیرکان برخورد خواهد شد

رئیس شرکت حفاظت محیط زیست گفت: بعد از جمع‌بندی دفتر بازرسی سازمان، اطلاعات دقیق در مورد مسئله فوت هیرکان اعلام خواهد شد و با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

با عاملان فوت هیرکان برخورد خواهد شد

معصومه ابتکار مدیر شرکت حفاظت محیط زیست در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیستگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به اوضاع فوت هیرکان(پلنگ ماده رهاسازی شده است در پارک ملی گلستان) اظهار داشت: بعد از جمع بندی دفتر بازرسی سازمان، اطلاعات دقیق اعلام خواهد شد و با متخلفان این عنوان برخورد خواهیم کرد، این یک عنوان درون سازمانی است و تصمیم گرفته می شود که چگونه این عنوان را بررسی کنیم.
وی در پاسخ به آخرین اوضاع بررسی علت فوت هیرکان افزود: در صورت تکمیل گزارش دفتر بازرسی شرکت حفاظت محیط زیست، اطلاع رسانی انجام می شود، اگر اطلاع خلاف واقع به مردم داده شود، شرکت محیط زیست به طور حتم با متخلفان برخورد می کند. سیاست این سازمان، براق سازی اطلاعات و اطلاع رسانی دقیق راجع به مسایل متفاوت است و همواره این سیاست را دنبال می کند.

عبارات مهم : اطلاعات – رهاسازی

رئیس شرکت حفاظت محیط زیست تاکید کرد: اگر در نقطه ای تخلفی صورت گرفته باشد حتما به آن پیگیری می شود ولی سیاست ما در زمینه حیات وحش این است که اگر در نقطه ای از کشور به دلیلی حیات وحش به اسارت دربیاید حداکثر تلاش خود را انجام می دهیم تا این گونه از حالت وحشی خود و امکان بازگشت به محیط زیست خارج نشود. تمام رویکرد ما در وهله اول بازگشت حیات وحش به محیط زیست است و تمام تدابیر مورد نیاز جهت این امر باید در نظر گرفته شود.
ابتکار افزود: اگر در مرحله ای امکان رهاسازی حیات وحش به محیط زیست وجود نداشته باشد به دنبال راه های دیگر می رویم.
وی در ارتباط با این عنوان که مدیرکل استان گلستان ادعا کرده دلیلی نداشته که در مورد هیرکان اطلاع رسانی کند، گفت: دفتر بازرسی شرکت حفاظت محیط زیست باید نظر خود را در این باره اعلام کند و بعد از جمع بندی دفتر بازرسی، با متخلفان برخورد خواهیم کرد.
اانتهای پیام/

واژه های کلیدی: اطلاعات | رهاسازی | سیاست | برخورد | بازگشت | اخبار محیط زیست | مرگ هیرکان | رئیس شرکت حفاظت محیط زیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *