دانلود رایگان کتاب سفر روح pdf, دانلود رایگان فایل صوتی کتاب سفر روح, دانلود رایگان کتاب صوتی سرنوشت روح مایکل نیوتن, خلاصه کتاب سفر روح, دانلود سرنوشت روح pdf, دانلود رایگان سفر روح, دانلود رایگان کتاب سرنوشت روح مایکل نیوتن pdf, کتاب سفر روح پی دی اف

سفر روح

نویسنده مایکل نیوتون

کتاب سفر روح که توسط مایکل نیوتن نوشته شده و به دست محمود دانایی ترجمه شده است.که دارای سیصد و چهل و سه صفحه می باشد.متون اثر فوق برگرفته از پژوهش های دکتر مایکل نیوتن از روانشناسان می باشد که طی چهل سال طبابت و تحقیقات صدها مورد بخصوص به دست آمده است. در این بین او که تمامی دقت و توجه خویش را به حالات مختلف روان و روح متمایل کرده به موردهایی از حالتهای روح و دنیای برزح و کیفیت های مختلف آن دست پیدا کرده است که جای بررسی و تحقیقات دارد.

او نتیجه های پژوهش خویش را در این دوران طولانی به وسیله ی تدریس داخل دانشگاه‌های امریکا و شرکت در سمینارها و کارگاه‌های آموزشی و کنفرانس‌های بسیار زیاد در دست دوستداران قرار داده است. دکتر نیوتن در این اثر و نوشته ی سرنوشت ارواح حالتها و تجربه های مختلف بیماران خویش را تقسیم بندی نموده و با بیانی رسا اندوخته های آنان را در دست دوستداران قرار داده است. شگفتی‌های دنیای برزخ و روش های گوناگون آن نمایان می کند که اهداف نهایی خلقت به کمال رسیدن مخلوقات می باشد با این معنی که برخورداری آنها از همه ی نعمت ها و نشأت الهی و تمام مخلوقات خواهند توانست به اندازه تلاش و ظرفیتشان از آن سیراب گردند. برای خرید کتاب سفر روح به لینک موجود مراجعه نمایید.

کتاب صوتی سفر روح

آنچه در این كتاب آمده، مدیون تلاش كسانی است كه در جستجوی كمك به سوی من آمده‌اند و من آنها را هیپنوتیزم كردم، چرا كه این روش از نظر من وسیله قابل اعتمادی است برای كشف حقایق عوالم بعد. شرح سفر روح به عالم دیگر برآمده از خاطرات كسانی است كه طی سال‌ها برای هیپنوتیزم‌درمانی به من مراجعه كردند. این خاطرات واقعی، بیانگر آن است كه عالم برزخ، عالمی واقعی و ملموس است و در آن فضایی سرشار از محبت، شفقت و آرامش حكم‌فرماست. شگفتی‌های عالم برزخ و مراحل مختلف آن، نشان می‌دهد كه هدف غایی و نهایی خلقت، به كمال رسیدن مخلوقات است، یعنی برخورداری از تمام نعمات و نشات الی و همه مخلوقات می‌توانند به اندازه كوشش و ظرفیتشان از آن سیراب شوند.

 





دانلود

دانلود فایل ها