دانلود رایگان کتاب تکنسین داروخانه جهاد دانشگاهی pdf , دانلود کتاب تکنسین داروخانه انتشارات جهاد دانشگاهی , دانلود رایگان جزوه آموزشی تکنسین داروخانه , دانلود کتاب تکنسین داروخانه (مقدماتی – پیشرفته) , خرید کتاب تکنسین داروخانه جهاد دانشگاهی , دانلود رایگان جزوه تکنسین داروخانه , جزوه تکنسین داروخانه pdf , دانلود رایگان جزوه نسخه خوانی داروخانه

کتاب تکنسین داروخانه

تکنسین داروخانهمشخصات کتاب :

موضوع: پزشكي
نام ناشر: معاونت آموزشي
نام نویسنده: جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران
مترجم: –
فرایند چاپ: معاونت آموزشی ( سازمان انتشارات جهاددانشگاهی)
نوبت چاپ: دوم
تیراژ: 1500
شابک: 4-447-102-600-978
سال نشر: 1392
تعداد صفحه: 208
فصل: زمستان

  • این فایل شامل کتاب، جزوه و نمونه سوالات تکنسین های داروخانه میباشد.

[zarinpalpaiddownloads id=”49″] — دانلود مجموعه فایل های تکنسین داروخانه

معرفی کتاب :

جزوه آموزشی تکنسین داروخانه موضوعی است که در این مطلب از وبلاگ آموزشی تکنسین دارو برای شما درباره اون صحبت خواهیم کرد.

تکنسین داروخانه یکی از مهارت ها و شغل هایی هست که بسیاری از افراد علاقه مند به یادگیری اون هستند ، اما وقتی اسم این مهارت میاد خیلیا یاد نسخه های بد خط و ناخوانا میفتن و یه ترسی براشون به وجود میاد . اما حقیقت این هست که هر مهارتی برای افرادی که اون مهارت یا تخصص رو ندارن خب سخته ، و بسته به نوع مهارت میشه اون رو در مدت زمان معیی یاد گرفت و حتی خیلی هم حرفه ای شد همونطوری که متخصصین فعلی اون مهارت به اون تسلط دست پیدا کردند.

تکنسین داروخانه یا دستیار تکنسین داروخانه یا نسخه پیچ و نسخه خوان و … عناوینی هستند که ما برای این مهارت و شغل به کار میبریم. در یک داروخانه یک مسئول فنی داریم که دارای مدرک دانشگاهی داروسازی هست که میتواند موسس داروخانه نیز باشد ، به همراه تعدادی زیادی نسخه پیچ داریم . کار اصلی نسخه پیچ خواندن نسخه ، تنظیم چیدمان داروها، رسیدن به نظم و اراستگی داروخانه، ثبت داروها و مواردی از این قبیل هست .

اما حالا چطوری به یک تکنسین داروخانه تبدیل بشیم؟

خب این مهارت هم مانند مهارت های دیگه ای نیاز به سپری کردن یک سری دوره هایی داره ، که این دوره ها باید بصورت تئوری و عملی گذرانده بشن. در شهرهای مختلف دوره های تکنسین داروخانه برگزار میشن و علاقه مندان شرکت میکنن و در انتهای دوره مدرک رو میگیرن و سپس به داروخانه ای مراجعه و به عنوان کارآموز یک الی سه ماهی کار میکنن و پس از اون به مرور زمان تسلطش بیشتر میشه و به یک تکنسین داروخانه حرفه ای تبدیل میشن.

اما شرکت در این کلاس ها هم نیاز به زمان داره که باید برید و بیایید و هم یه هزینه اضافی رو دستتون میزاره. اما اگر جزوات این مهارت رو در دست داشته باشید خیلی راحت میتونید در منزل تئوری ها رو مطالعه کنید و صرفا کار اموزی رو در جایی سپری کنید.

ما یه مجموعه آموزشی داریم که هم داخلش جزوات و اصول نسخه پیچی هست و هم بیش از 500 نمونه نسخه داریم که برای یادگیری این مهارت کافی هستند . و از نظر ارزش و قدرت برابر با دوره های حضوری می باشند. لذا شما میتونید به راحتی از سایت ما این آموزش ها رو دریافت کنید و در منزل تمرین کنید.

ببینید شما چه در دوره های حضوری این مهارت شرکت کنید و چه جزوات آموزشی ، برای تسلط بر این شغل باید بصورت عملی در داروخانه کار کنید. خب باید قبول کنیم که هر مهارتی نیاز به زمان و کار داره .

حال تصمیم با شماست که هزینه زیادی رو صرف کلاس ها کنید یا خیلی راحت در خانه یاد بگیرید.

  • این فایل شامل کتاب، جزوه و نمونه سوالات تکنسین های داروخانه میباشد.

[zarinpalpaiddownloads id=”49″] — دانلود مجموعه فایل های تکنسین داروخانه





دانلود

دانلود فایل ها