دانلود رایگان pdf کتاب مثل خون در رگ های من (نامه های احمد شاملو به آیدا) نوشته (ترجمه) احمد شاملو

زندگی ,احمد شاملو,کتاب های احمد شاملو, کتاب های چشمه , دانلود pdf مثل خون در رگ های من (نامه های احمد شاملو به آیدا) , دانلود رایگان مثل خون در رگ های من (نامه های احمد شاملو به آیدا) , کتاب pdf مثل خون در رگ های من (نامه های احمد شاملو به آیدا)

[zarinpalpaiddownloads id=”39″] — دانلود کتاب صوتی mp3 مثل خون در رگ های من

[zarinpalpaiddownloads id=”88″] — دانلود PDF مثل خون در رگ های من

 

:نقد ادبی
:مثل خون در رگ های من (نامه های احمد شاملو به آیدا)
:نامه ها احمد شاملو
احمد شاملو
: چشمه
:رقعی
:۱۳۹۶
:۱۷.۲
:۲۱.۸
:سخت
:۱۷۲

 

عبارات مهم : زندگی

درباره کتاب:

مثل خون در رگ های من» نامههای باعشق ی احمد شاملو به آیدا سرکیسیان هست. این کتاب مشمول بر بیست نامه ی احمد شاملو به همسرش آیداست که در سال های چهل و پنجاه خطاب به او نوشته هست. «آیدا سرکیسیان» همسر احمد شاملو بعد پانزده سالی که از فوت این شاعر جریان ساز می گذرد اجازه ی انتشار این نامه ها را داده. این مجموعه را نشرچشمه در صد و هفتاد و دو صفحه منتشر کرده هست. رابطه ی عاطفی و باعشق ی احمد شاملو و آیدا سرکیسیان یکی از مشهورترین وجوه زندگی این شاعر است که باعث تحولی در زیست شاملو شد. طوری که در بسیاری از مشهورترین اشعارش رد پای حضور آیدا کاملا محسوس هست. به همین علت می توان این رابطه را یکی از تاثیرگذارترین روابط باعشق ای دانست که شخص شاملو نیز مدام به آن اشاره داشت. در این نامه ها فضای حاکم نبر همین احساسات شخصی شاعر است و صدالبته اشاره هایی به بعضی پرسشها ادبی و سیاسی روزگار. هرچند این امر آن چنان پررنگ به شمار نمی آید. در انتهای کتاب نیز تصویر هفده نامه با دست خط شاعر گنجانده شده است هست. در واقع فارغ از محتوای خاص این نامه ها می توان آن ها را بخشی از تاریخ زندگی شاعر به حساب آورد که تا به امروز منتشر نشدهبود.

نمونه از صفحات فایل pdf کتاب:

[zarinpalpaiddownloads id=”39″] — دانلود فایل mp3 کتاب صوتی مثل خون در رگهای من

[zarinpalpaiddownloads id=”88″] — دانلود PDF مثل خون در رگ های من

—————————————————————————————————–

واژه های کلیدی: زندگی | احمد شاملو | کتاب های احمد شاملو | کتاب های چشمه | دانلود pdf مثل خون در رگ های من (نامه های احمد شاملو به آیدا) | دانلود رایگان مثل خون در رگ های من (نامه های احمد شاملو به آیدا) | کتاب pdf مثل خون در رگ های من (نامه های احمد شاملو به آیدا)





دانلود

دانلود فایل ها