دانلود کتاب آموزش فال تاروت pdf, دانلود رایگان کتاب آموزش فال ورق, دانلود فال تاروت رایگان, دانلود رایگان آموزش فال تاروت, دانلود برنامه آموزش فال تاروت, دانلود کارتهای تاروت, کتاب تاروت کبیر, آموزش فال تاروت با تصویر

فال تاروت

این فایل شامل مجموعه کاملی از کارت ها به همراه کتاب آموزشی است.

[zarinpalpaiddownloads id=”45″] دانلود کارت ها و آموزش فایل تاروت

معرفی کتاب فال تاروت:

ایجاد و روند شکل گیری کتاب فال تاروت فال گرفتن با تاروت چندین سده قدمت دارد.فال تاروت واقعی آنلاین,فال تاروت واقعی,فال تاروت واقعی,فال تاروت واقعی رایگان,فال تاروت واقعی انلاین,فال تاروت واقعی و رایگان,فال تاروت واقعیت دارد, فالگیرها از فال تاروت برای تحلیل شخصیت و ویژگی های افراد، پیشگویی آینده و بررسی گذشته انسان استفاده می کنند. آن ها ادعا دارند که با استفاده از این اطلاعات می توانند مراجعین خود را راهنمایی کنند، مشکلاتشان را حل نمایند و کیفیت زندگی آنان را بهبود بخشند. کارت های تاروت در ابتدا بر اساس ورق های بازی شکل گرفتند. برای همین شکل ظاهری کارت های تاروت مشابه ورق های بازی است. می شود گفت کارت های تاروت، نسخه های فالگیری ورق های بازی معمولی هستند. در واقع کسانی که کارت های تاروت را ایجاد کردند، از قدرت های ذهنی خود برای فال گرفتن با تاروت بهره می بردند.

توضیحات کتاب:

از ورق های بازی تا کارت های تاروت انسان ها همواره با مشکلات فراوانی رو به رو بوده اند و از همان ابتدا کوشیده اند روش هایی برای پیش بینی آینده و غیبگویی پیدا کنند. ذهن خلاق انسان، به خصوص افرادی که بیشتر به عالم غیب و ماورا گرایش دارند، متوجه جنبه پیشگویی در بازی با ورق های معمولی شد و به همین دلیل تصمیم گرفت که از این ورق ها به عنوان ابزار غیب گویی استفاده کند. احتمالاً شکل گیری کارت های تاروت به همین ترتیب بوده است. ویژگی های اولیه، تعداد، طرح و رنگ کارت های تاروت، شباهت زیادی به ورق های بازی معمولی دارد. پدیدآورندگان کارت های تاروت تغییراتی اساسی در ورق های بازی معمولی ایجاد کردند. آن ها تصاویر و نمادهای اسرارآمیزی ایجاد کردند که نیروهای غیبگویی فالگیرها و تخیل افراد معمولی را به کار می انداخت.

مشخصات کتاب:

کار کسانی که با تاروت فال می گیرند این است که شخصیت و منش مراجعین را تحلیل کنند. آنان همچنین مدعی هستند که آینده را پیشگویی می کنند و قادرند به مراجعین خود در برنامه ریزی و ایجاد راهکار برای حل مشکلات و بهتر شدن زندگی کمک کنند. کل روند غیب گویی با استفاده از کارت های تاروت، همان چیزی است که ما آن را فال تاروت می نامیم.

فهرست کتاب:

شرایط فالگیر فال تاروت حتماً باید توسط فالگیرهای معتمد و خبره انجام شود. یعنی کسانی که علاوه بر تسلط به تفسیر ورق های تاروت، دارای استعداد ذاتی غیبگویی و پیش بینی آینده باشند و حس ششم آنان قوی باشد. طرز قرار گرفتن ورق ها نیز باید صحیح باشد و به درستی تفسیر شود.

این فایل شامل مجموعه کاملی از کارت ها به همراه کتاب آموزشی فال تاروت است.

[zarinpalpaiddownloads id=”45″] دانلود کارت ها و آموزش فایل تاروت





دانلود

دانلود فایل ها