معرفی کتاب رازهای تمرین قدرتی روس‌ها

اگر هدف شما این است که با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن با افزیش عضله قدرتمند شوید کتاب رازهای تمرین قدرتی روس‌ها اثر پاول تساتسولین بهترین گزینه است.

رازهای تمرین قدرتی روس‌ها (russian strength training secrets for every American) کتابی دینامیتی است! پیر هستید یا جوان، مبتدی یا حرفه‌ای، در خانه تمرین می‌کنید و یا در باشگاهی مجهز، فرقی نمی‌کند، بوسیله این کتاب می‌توانید به نهایت قدرت فیزیکی برسید.

کتاب رازهای تمرین قدرتی روس‌ها اولین کتابی است که توسط مربی وزنه‌برداری روس‌ها، پاول تساتسولین (Pavel Tsatsouline)، به بررسی این موضوع پرداخته و روش تمرین روس‌ها را توضیح داده است.

این کتاب برای کسانی که می‌خواهند در کم‌ترین زمان هم حجم بیاورند و هم قوی شوند بسیار مناسب است.

در بخشی از کتاب رازهای تمرین قدرتی روس‌ها می‌خوانیم:

این افسانه که “چهل و هشت تا نود و شش ساعت طول می‌کشد تا ماهیچه بازیابی و قوی‌تر شود!” را فراموش کنید! این اتفاق در صورتی پیش می‌آید که تمرینات شما هوشمندانه نباشند. پروفسور Vladimir Zatsiorsky، مشاور سابق تیم‌های المپیک شوروی، بعد از رفتن به آمریکا آشکار کرد که: “هدف کلی از برنامه‌ریزی جلسات ورزشی قدرت، این است که ورزشکار تا حد ممکن تمرین کند و در عین حال تا جای ممکن سرحال باشد. نخبگان روس و وزنه‌برداران بلغاری تا بیست و هشت جلسه در هفته تمرین دارند. Ivan Chakarov، قهرمان جهان اهل بلغارستان در مصاحبه‌ای گفت: “من شش یا هفت روز در هفته، روزی هشت ساعت، تمرین می‌کنم. برای دولت کار می‌کنم. اگر نتوانم کار کنم، کارم را از دست می‌دهم.”

و اگر شما مثل Chakarov تمرین کنید، احتمالا خواهید مرد!!!





دانلود

دانلود فایل ها