دانلود رایگان فایل صوتی کتاب tactics for listening third edition, دانلود متن فایل صوتی کتاب tactics for listening third edition, دانلود پاسخنامه کتاب developing tactics for listening, دانلود پاسخنامه کتاب tactics for listening, دانلود فایل صوتی کتاب tactics for listening second edition, جواب کتاب tactics for listening, دانلود متن مکالمات کتاب tactics for listening, basic tactics for listening tactics for listening basic student book,

basic-tactics-for-listening-img

مشخصات فنی

  • نویسنده/نویسندگان:  Jack C. Richards , Grant Trew
  • ناشر:  آرمان برتر
  • موضوع:  آموزش زبان
  • مناسب برای:  بزرگسالان
  • شابک:  9780194013840
  • سایر توضیحات
    به همراه CD
  • تعداد جلد:  1

نقد و بررسی اجمالی کتاب زبان Basic Tactics For Listening Third Edition

کتاب «Basic Tactics for Listening» نوشته‌ی «Jack C Richards» است. مجموعه کتاب‌های Tactics for Listening را انتشارات آکسفورد در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته به منظور تقویت مهارت شنیداری در آموزش زبان انگلیسی تدوین کرده است. تاکید این مجموعه بر لهجه‌ی انگلیسی آمریکایی است. این کتاب در 24 درس به اغلب موضوعات روزمره نظیر مشاغل، همسایه‌ها، حمل‌ونقل، فیلم، سرگرمی و… می‌پردازد. به همراه کتاب یک لوح فشرده ارائه شده که زبان‌آموز ابتدا به فایل صوتی گوش می‌دهد، سپس تمرین‌های مربوط به آن را در کتاب انجام می‌دهد. مطالعه‌ی این مجموعه تقویت هم‌زمان مهارت شنیداری و گفتاری زبان‌آموز را به همراه خواهد داشت. افست این کتاب را انتشارات «آرمان برتر» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

توضیحات کتاب:

Tactics for Listening یکی از بهترین کتاب های تقویت مهارت شنیداری، می باشد که در سه سطح Basic, Developing, Expanding تنظیم شده است. این کتاب به گونه ای تنظیم شده که تمام مباحث روزمره زبان انگلیسی را پوشش می دهد. از ویژگی دیگر این کتاب تقویت همزمان مهارت شنیداری و گفتاری شماست و علاوه بر افزایش این دو مهارت، زبان آموز با Stress & Intonation یعنی حفظ اهنگین بودن کلام و تکیه صدا و همچنین Accent یا همان لهجه و طرز قرائت کلمات آشنا خواهد شد. این مجموعه از کتاب ها، دارای سه سطح است که تحت عناوین زیر دسته بندی شدند.

Basic Tactics for Listening
Developing  Tactics for Listening
Expanding Tactics for Listening

هر سطح دارای یک کتاب با فرمت PDF و فایل های صوتی است. نویسنده کتاب Jack.C Richards می باشد و در این مجموعه انگلیسی با لهجه آمریکایی مورد توجه قرار گرفته است. روش مطالعه به این صورت است که شما به فایل صوتی با لهجه امریکایی گوش می دهید و پس از اتمام جمله به سوالی که در کتاب آمده پاسخ می دهید.  فایل های صوتی با فرمت Mp3 است که در تمامی پلیرها قابل اجرا می باشد که این امر کمک می کند تا به مرور درس ها بودن کتاب بپردازید. متن درس ها و پاسخ تمرینات در کتاب مربوط به Audio Scripts ارائه شده است.

توضیحات بیشتر:

مجموعه کتاب های Tactics for Listening یکی از بهترین و جذاب ترین کتاب هایی است که برای تقویت مهارت شنیداری منتشر شده است. این مجموعه دارای سه سطح Basic, Developing, Expanding می باشد که توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده و تاکید آن روی لهجه انگلیسی آمریکایی است.

هر کتاب از مجموعه Tactics for Listening دارای 24 درس است که هر درس به موضوعات روزمره ای مانند حمل و نقل، همسایه ها، مشاغل، سرگرمی ها، فیلم… می پردازد. در پایان کتاب دانش آموز هر سطح می توانید لغات مهم استفاده شده در کتاب را به تفکیک درس مشاهده کنید.

شما می توانید ویرایش سوم کتاب های دانش آموز به همراه فایل های صوتی آن و کتاب های معلم هر سه سطح Basic, Developing, Expanding را به صورت رایگان از سایت دانلود کنید.





دانلود

دانلود فایل ها