دانلود رایگان کتاب بارداری و زایمان ویلیامز 2014 , دانلود کتاب ویلیامز فارسی , دانلود کتاب بارداری و زایمان ویلیامز 2014 , دانلود ترجمه کتاب مامایی ویلیامز , دانلود رایگان خلاصه ویلیامز , دانلود کتاب خلاصه ویلیامز , بارداری و زایمان ویلیامز pdf , خلاصه.بارداری و زایمان ویلیامز pdf

دانلود رایگان کتاب ویلیامز 2014 فارسی

کتاب ویلیامز 2014 فارسی

معرفی کتاب ویلیامز 2010: فشرده بارداری و زایمان

بارداری و زایمان سالم از حقوق مادران است که خود سبب خانواده سالم و اجتماع سالم می‌شود. کتاب فشرده بارداری و زایمان اثر جان ویلیامز، خلاصه ویلیامز 2010 است که حاوی نکات اساسی و کلیدی ویلیامزبوده و سبب تسریع در یادگیری می‌گردد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

در اکثر زنان، تخمک‌گذاری خودبه‌خود و دوره‌ای با فواصل ۲۵-۳۵ روز از منارک تا منوپوز یعنی تقریباً ۴۰ سال انجام می‌شود. در افرادی که از روش‌های جلوگیری استفاده نمی‌کنند تقریباً ۴۰۰ فرصت بارداری دارند که ممکن است با نزدیکی جنسی در یکی از ۱۲۰۰ روز زیر (یعنی ۳ روز در هر فرصت) یعنی در روز تخمک‌گذاری و ۲ روز قبل از آن حاصل شود. این روند تحت کنترل دقیق استروئیدهای تخمدان قرار دارد. این استروئید‌ها پس از پایان قاعدگی سبب رژنرسانس اندوم‌تر و آمادگی و برای دورهٔ لانه‌گزینی بعدی می‌شوند. اینکه مادر و جنین با دو سیستم ایمونولوژیک مجزا بطور همزمان وجود دارند حاصل تعدیل در سیستم‌های اندوکرین، پاراکرین و ایمونولوژیک آنهاست. جفت سیستم واسطه منحصر به فرد بین مادر و جنین است. که نوعی محیط هورمونی در جهت حفظ حاملگی ایجاد می‌کند و نیز سبب آغاز وضع حمل می‌شود.





دانلود

دانلود فایل ها