دانلود رایگان کتاب صبح جادویی pdf ,دانلود رایگان کتاب صبح جادویی هال الرود, دانلود کتاب صبح جادویی هال الرود, دانلود کتاب صوتی صبح جادویی, خلاصه کتاب صبح جادویی, خرید کتاب صبح جادویی, کتاب صبح جادویی ترجمه لطیف احمدپور, پی دی اف صبح جادویی , دانلود کتاب صبح جادویی برای بازاریابان شبکه ای

صبح جادویی

مشخصات کتاب:

دسته بندی: موفقیت ، خودیاری ، سبک زندگی
ناشر: انتشارات نگاه نوین – تاریخ نشر: ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
زبان: فارسی
حجم فایل : 1.52 مگابایت – تعداد صفحات : ۳۱۳ صفحه
شابک: 978-600-95180-2-9

درباره کتاب :

شاید اگر کمی بیشتر بر شیوه‌ی ‌زندگی خودمان تامل کنیم و به فکر سرمایه‌گذاری روی آن باشیم، می‌توانیم از آموزش‌های صحیحی که در این کتاب گنجاده شده است، دریابییم که صبح بک نتورکر حرفه‌ای‌چکونه آغاز می‌شود و، با چه کارهایی ادامه پیدا می‌کند و چگونه به اتمام می‌رسد.
کتاب “صبح جادویی برای بازرایابی شبکه‌ای” بهترین مرجع برای درک این رفتار حرفه‌ای است. اطلاعاتی که می‌تواند موجب بهبود عملکرد و استفاده‌ی صحیح از زمان شود. این کتاب ، کلید قفل شکوفایی شماست.

توضیحات بیشتر:

مهم نیست در حال حاضر در چه شرایطی هستید؛ خواه در بالاترین سطوح موفقیت باشید یا در کشمکش و تقلا برای پیدا کردن مسیرتان به سوی موفقیت، می‌دانم که حداقل یک وجه اشتراک داریم (احتمالاً بیش از یک وجه اشتراک داشته باشیم اما درباره‌ی این یکی کاملاً مطمئن هستم). ما می‌خواهیم خودمان و زندگی‌هایمان را بهبود ببخشیم. این موضوع بدین معنی نیست که ما یا زندگی‌هایمان مشکلی داریم، بلکه ما با یک نیروی غریزی و اشتیاق درونی برای پیشرفت و بهبود دائمی متولد شده‌ایم. من معتقدم که این اشتیاق درون همه‌ی ما وجود دارد با این حال بسیاری از ما هر روز بیدار می‌شویم و زندگی تقریباً یک‌سان و یک‌نواختی را تجربه می‌کنیم.
به عنوان یک نویسنده، سخنران و مربی موفقیت، کار من این است که به مردم آموزش دهم چه‌گونه پتانسیل نامحدودی را که درون همه‌ی ما وجود دارد، به کار بگیرند. به عنوان یک دانش‌آموز همیشگی پیشرفت شخصی، می‌توانم با قاطعیت کامل بگویم که کتاب صبح جادویی کاربردی‌ترین، نتیجه‌‌بخش‌ترین و متحول‌کننده‌ترین شیوه برای بهبود همه‌ی جنبه‌های زندگی است که تاکنون با آن مواجه شده‌ام.
برای افراد جویای موفقیت، کتاب صبح جادویی کاملاً یک تغییردهنده‌ی بازی است که اجازه می‌دهد به سطوح بالاتری از زندگیتان برسید و موفقیت شخصی و حرفه‌ای شما را بسیار فراتر از چیزی می‌برد که در گذشته به آن دست پیدا کرده‌اید. در حالی که این موفقیت می‌تواند شامل افزایش حقوق، رشد کسب‌وکار، افزایش فروش و یا افزایش درآمد باشد، اما اغلب درباره‌ی کشف راه‌های جدید برای تجربه‌ی سطوح عمیق‌تری از تعادل و رضایت شخصی در جنبه‌های مختلف زندگیتان است که ممکن است از آن‌ها غفلت کرده باشید. این موفقیت می‌تواند به معنی ایجاد بهبودهای قابل توجه در وضعیت سلامتی، شادی، ارتباطات، شرایط مالی، شرایط معنوی و همه‌ی جنبه‌های مهم زندگیتان باشد.

فهرست کتاب صبح جادویی

تحسین های کتاب
درباره نویسنده
سخنی با خوانندگان
پیش‌‌گفتار
مقدمه: داستان من، و این‌که چرا داستان شما مهم است
فصل اول: زمانِ بیدارشدن با تمام قواست
فصل دوم: صبح جادویی؛ زاده‌ی اوج ناامیدی
فصل سوم: بررسی حقیقت جامعه‌ی ۹۵درصدی
فصل چهارم: امروز چرا بیدار شُدید؟
فصل پنجم: خط‌مشی پنج مرحله‌ای بیدارشدن
فصل ششم: منجی‌های زندگی/ شش راهکار حیاتی برای زندگی‌کردن با تمام قوا
منجی اول: سکوت
منجی دوم: تلقین به خود (جملات تأکیدی مثبت)
منجی سوم: تجسّم
منجی چهارم: ورزش
منجی پنجم: مطالعه
منجی ششم: نوشتن (مکتوب‌کردن)
فصل هفتم: جادوی ۶ دقیقه‌ای (برای افراد پُرمشغله)
فصل هشتم: تطبیق صبح جادویی با سبک زندگی
فصل نهم: از تحمل‌ناپذیر تا توقف‌ناپذیر
فصل دهم: چالش ۳۰ روزه‌ی متحول‌کردن زندگی با صبح جادویی
سخن پایانی
ضمیمه‌ی اول: ای میلی که زندگیتان را متحول می کند
ضمیمه‌ی دوم: بسته‌ی چالش ٣٠ روزه ی متحولکردن زندگی با صبح جادویی

 





دانلود

دانلود فایل ها