دانلود رایگان تخت خوابت را مرتب کن , خرید کتاب تختخوابت را مرتب کن , تختخوابت را مرتب کن دانلود , دانلود رایگان کتاب تختت را مرتب کن , دانلود کتاب تخت خوابت را مرتب کن , دانلود کتاب تختخواب را مرتب کن , خرید اینترنتی کتاب تختخوابت را مرتب کن , قیمت کتاب تختخوابت را مرتب کن

دانلود رایگان کتاب تخت را مرتب کن

کتاب تخت را مرتب کن

درباره کتاب :

راز ویدیویی که بیش از ۱۰ میلیون بار دیده شد!
در ۱۷ می سال ۲۰۱۴ از دریاسالار ویلیام مک‌ریون خواسته شد تا در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشگاه تگزاس سخنرانی کند. او تصمیم گرفت در این سخنرانی ۱۰ درسی را که در طول سی و چهار سال فعالیتش به عنوان عضو نیروی دریایی آموخته بود برای دانشجویان بیان کند. این ۱۰ اصل پس از این سخنرانی تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز شد و ویدیوی سخنرانی معروفش نیز بیش از ۱۰ میلیون مرتبه در اینترنت دیده شد.
مک‌ریون با الهام از شعار دانشگاه تگزاس «آنچه در اینجا شروع می‌شود، جهان را تغییر می‌دهد» ۱۰ اصل ساده‌ای را بیان کرد که می‌تواند زندگی هر کس و شاید دنیا را تغییر دهد. این ۱۰ اصل که در ۱۰ فصل جداگانه نوشته شده است، بر اساس اصول رفتاری و تربینی یگان ویژه نیروی دریایی تنظیم شده و هر کدام از آنها ویژگی‌ای است که می‌تواند زندگی روزمره افراد و اجتماع را دگرگون کند.

اگر توان مقابله با مشکلات زندگی را ندارید، اگر تصور می‌کنید این همه سختی و مشقت حق شما نبوده، اگر حس می‌کنید به بن‌بست رسیده‌اید، و اگر دوست دارید پیشرفت را تجربه کنید، این کتابِ کوتاه و الهام‌بخش را از دست ندهید.

مشخصات کتاب :

دسته بندی: سبک زندگی ، موفقیت ، پرفروش‌های هفته
ناشر: انتشارات آموخته – تاریخ نشر: ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
زبان: فارسی
حجم فایل : 0.66 مگابایت – تعداد صفحات : ۸۸ صفحه
شابک: 978-600-8237-63-1

معرفی کتاب تختخوابت را مرتب کن :

ویلیام اچ. مک ریون، ژنرال بازنشسته‌ی نیروی دریایی آمریکا در کتاب تختخوابت را مرتب کن، به بیان ده درسی که در تمرینات نیروی دریایی یاد گرفته، می‌پردازد. این کتاب که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و درباره چیزهای کوچکی‌ست که می‌توانند زندگی‌ و شاید دنیا را تغییر دهند.

کتاب تختخوابت را مرتب کن Make your bed دارای 10 فصل است و هر فصل به یکی از اصول رفتاری و تربیتی یگان ویژه نیروی دریایی ایالات‌ متحده آمریکا می‌پردازد. این رویکردهای رفتاری، ویژگی‌هایی هستند که می‌تواند زندگی روزمره افراد و اجتماع را بهبود بخشد و به پیش ببرد. دریاسالار مک‌ریون چکیده این کتاب را در قالب سخنرانی جشن دانش‌آموختگی دانشگاه تگزاس انجام داده است.

فرمانده ویلیام اچ. مک‌ریون (William H. McRaven) با افتخار در ارتش خدمت کرد. در سی‌وهفت سال خدمتش به‌عنوان یگان ویژه‌ی نیروی دریایی، در تمام سطوح فرمانده بود. مأموریت نهایی مک‌ریون با درجه‌ی دریاسالاری، فرماندهیِ تمام نیروهای عملیات ویژه‌ی ایالات متحده بود. او در حال‌ حاضر رئیس دانشگاه تگزاس سیستم است.

همه‌ی ما می‌دانیم که زندگی، سخت و طاقت‌فرساست؛ ولی گاهی با انجام کارهای پیش‌پا‌افتاده می‌توان به نتیجه‌ای دست یافت که زندگی را تخت تاثیر قرار دهد. عمل بسیار ساده‌ای مانند مرتب ردن تختخواب هم می‌تواند برای شروع یک روز نیروی انگیزشی شگفت‌آوری داشته باشد و رضایتی درونی برای به پایان رساندن یک روز خوب برای‌مان فراهم کند. برای تغییر چهان، اول تختخوابت را مرتب کن.

در بخشی از کتاب تختخوابت را مرتب کن می‌خوانیم:

نگاهی به اطراف انداختم. می‌توانستم تشویش و نگرانی را در صورت تعدادی از کارآموزها ببینم. مربی به صحبت‌هایش ادامه داد: «جوری آزمایش می‌شید که تابه‌حال هرگز تجربه نکردین.» بعد مکثی کرد و نگاهی به ما «جوجه‌ سربازها» انداخت. لبخندی زد و گفت: «بیشتر شماها این دوره رو تموم نمی‌کنین. مثل روز برام روشنه. تمام تلاشم رو می‌کنم تا پدر شماها رو دربیارم.» مربی روی چند کلمه‌ی آخرش تأکید عجیبی داشت. «بدون هیچ رحمی شما رو داغون می‌کنم. شما رو جلوی هم‌تیمی‌هاتون خرد می‌کنم. کاری می‌کنم ورای محدودیت‌هاتون حرکت کنین.» سپس خنده‌ای شیطانی روی صورتش ظاهر شد. «درد خواهید کشید. خیلی خیلی خیلی زیاد.»

فهرست مطالب

در مورد نویسنده
مقدمه
فصل اول: روز خود را با وظایفی کامل‌شده آغاز کن
فصل دوم: تو به‌ تنهایی از عهده‌اش برنمی‌آیی
فصل سوم: تنها چیزی که مهمه، وسعت قلب شماست
فصل چهارم: زندگی عادلانه نیست به مسیرت ادامه بده!
فصل پنجم: شکست باعث قوی‌تر شدن شما می‌شه
فصل ششم: باید جسارت زیادی داشته باشی
فصل هفتم: در برابر زورگوها بایستید
فصل هشتم: در موقعیت درست قرار بگیرید
فصل نهم: به دیگران امید بدهید
فصل دهم: هرگز تسلیم نشو!
سخنرانی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه تگزاس
تقدیر و تشکر





دانلود

دانلود فایل ها