دانلود رایگان کتاب صوتی معجزه شکرگزاری , دانلود رایگان کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن , دانلود رایگان کتاب معجزه شکرگزاری ترجمه نفیسه معتکف , دانلود رایگان کتاب معجزه ترجمه نفیسه معتکف , دانلود فایل صوتی کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن , کتاب معجزه شکرگزاری قسمت اول , دانلود کتاب معجزه شکرگزاری ترجمه نفیسه معتکف , خرید کتاب معجزه شکرگزاری

کتاب معجزه شکرگزاری

دانلود رایگان کتاب صوتی معجزه شکرگزاری – راندا برن

در کتاب صوتی معجزه شکرگزاری ، ۲۸ تمرین وجود دارد که به گونه ای ویژه طراحی شده است تا به شما بیاموزد که چگونه نیروی قدرشناسی را به کار بگیرید و سلامت ، پول، شغل و روابط خود را بهبود بخشید و کاری کنید تا کوچکترین خواسته ها و بزرگترین آرزوهاتان به حقیقت بپیوندد.

شما همچنین خواهید آموخت که چگونه مشکلات خود را حل کنید و هرگونه موقعیت منفی را تغییر دهید.

بخشی از کتاب صوتی معجزه شکرگزاری

نشستن شبنم روی چمن ھا، پرواز پروانه ھا یا ھرگونه برگ یا سنگ ناآشنا شما را شیفته ی خود می کرد.

وقتی یکی از دندان ھایتان می افتاد به وجد می آمدید، چرا که این بدان معنا بود که آن شب فرشته ی دندان به سراغتان خواھد آمد.

در آن دوران، روزھا را برای فرارسیدن شب کریسمس می شمردید!

با این وجود نمی دانستید که بابانوئل چگونه می تواند در یک شب به سراغ تمام بچه ھای دنیا برود و شگفتا که ھیچگاه ھم شما را فراموش نمی کرد!

گوزن شمالی می توانست پرواز کند، آنجا فرشته ھا در باغ بودند، حیوانات خانگی به انسان ھا می دانستند ،اسباب بازی ھا شخصیت داشتند، رویاھا به واقعیت می پیوست و شما می توانستید ستاره ھا را لمس کنید.

چرا باید این کتاب را بخوانید :

 

با دانلود رایگان PDF کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن که شکرگزاری کلامی و زبانی، دشوار نیست و هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد، پس منظور از شکر، عملی است که جایگاهی ویژه دارد و به معنی استفاده‌ی بجا و صحیح از نعمات الهی در مسیر همان اهدافی است که نعمت‌ها برای آنها آفریده و اعطا شده‌اند، و بدیهی است تعداد کسانی‌که مواهب الهی را معمولا در جای خود به‌کار می‌برند و به‌درستی از آن استفاده می‌کنند، اندک است.

درواقع شکر و سپاس سه مرحله دارد: اول، شکرگزاری قلبی؛ یعنی تفکر درباره‌ی نعمت و خشنودی از آن. دوم، شکرگزاری زبانی که ثناگویی از نعمت‌دهنده‌ی اصلی و تشکر از واسطه‌ی فیض است. و سوم، شکرگزاری اعضا و جوارح، یعنی قدردانی در برابر نعمت، که در اصل همان شکرگزاری عملی است و جایگاهی خاص دارد.

در کتابی که هم‌اکنون در دست دارید، راندا برن، “نویسنده‌ی کتاب‌های راز و قدرت” به موضوع شکرگزاری پرداخته و تمرین‌هایی در این زمینه ارائه کرده است که به شما کمک خواهد کرد این عمل ضروری و معجزه‌آسا ملکه‌ی ذهنتان شود.

وَ إِذْ تَأَذَّنَ رَبُّکُمْ لَئنِ شَکَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکُم

و (به خاطر آورید) زمانى که پروردگارتان اعلام کرد که اگر شکر گزارید حتما بر شما می افزایم. (ابراهیم – آیه ۷)

معرفی کتاب :

من وقتی با قانون جذب آشنا شدم و تمام آنچه را که از قانون درک کرده بودم، در زندگی ام بکار بستم، همه چیز در زندگی ام تبدیل به معجزه شد. این نتایج شگفت انگیز مرا وادار کرد که دنبال نشانه های این قانون در قرآن بگردم، زیرا همه عمر شنیده بودم که قرآن کامل ترین کتابی است که برا ی هدایت انسانها فرستاده شده است. بسیار برایم مهم بود که بدانم، آیا قرآن، کتابی که برای هدایت مان فرستاده شده، چیزی از قانون جذب، قانونی که زندگی ام را دگرگون کرده و عمل به آن برایم نتیجه بخش بوده است، به من می گوید!!؟؟

با عزمی راسخ به مطالعه قرآن پرداختم، آیه های زیادی را یافتم که تماما منطبق بر قانون جذب بود. زمانیکه با آیه ۷ در سوره ابراهیم، ملاقات کردم، با تمام وجود، معجزه ی سپاس گزاری را درک کردم…

با دانلود رایگان PDF کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن پی خواهید برد شکر گذاری یک اصل در قانون جذب است. من قبلا کتاب معجزه سپاس گزاری را خوانده و تمامِ تمرینات و پیشنهاداتش را در زندگی ام بکار بسته بودم و دیدم که چگونه تعلیمات این کتاب زندگی ام را دگرگون کرد. اکنون متوجه شدم ، خداوند، هم در کتابش و هم با جهانش به وضوح به من می گوید: ” اگر شکر گذار باشی، تو را می افزایم… یعنی ظرف تو را بزرگ می کنم. یعنی گنجایش تو را بیشتر می کنم تا بتوانی از نعمتی که همواره در حال نزول است، بیشتر بهره ببری!!!

درباره کتاب :

همه ی آنچه در زندگی مان تجربه می کنیم، به واسطه فرکانس هایی است که با کلام، توجه، فکر و … به کائنات ارسال می کنیم.

چقدر به خاطر داشته هایتان سپاس گزارید؟

چقدر از داشته هایتان حرف می زنید و آنها را به خاطر می آورید؟!

وقتی به خاطر هر موضوعی در زندگی تان سپاس گزار هستید، یعنی تمرکز شما بر خواسته هایتان است… این سریع ترین و راحت ترین راه برای دعوت چیزهایی است که می خواهید وارد زندگی تان شوند…

بزرگترین قانون جهان، قانون فرکانس است… همه ی اتفاقاتی که وارد زندگی مان می شود، هم جنس با فرکانس های ماست، هرچه فرکانس های بهتری داشته باشیم، اتفاقات بهتری را به زندگی دعوت می کنیم…

در درجه بندی فرکانسها، بالاترین فرکانس و نزدیک ترین فرکانس به مبدأ و خداوند، مربوط به سپاس گذاری است.

سپاس گزاری، بزرگترین قانونِ ثروت است. سپاس گزاری جزء دائمی زندگی تمامی ثروتمندان است.

توضیحات کتاب :

 

کتاب معجزه سپاس گزاری، قصد دارد با تمریناتِ منظمِ خود، به شما راه کارهایی عملی ارائه دهد تا بتوانید در ابتدای هر روز فرکانس خود را تنظیم نموده و بر پایه آن فرکانس، چیزهایی را به زندگی تان دعوت نمایید که در پایان روز به خاطرشان سپاس گزار بوده و روندِ سپاس گزاری را دوام ببخشید.

روند روزانه ی سپاس گزاری باعث می شود که هر روز موضوعاتِ بیشتری برای سپاس گزاری داشته و نعمت بیشتری را به زندگی تان روانه سازید، زیرا قانونِ ثروت این است که باید سپاس گزار باشید، باید با سپاس گزاری ذهنتان را ثروتمند نموده و سپاس گزاری را تبدیل به شخصیت تان نمایید!!

سپاس گزاری شما را وسیع می کند. به شما جسارت می دهد، جسارت درخواست نعمت های بیشتر از منبع و از خداوند. سپاس گزاری، جسارت تان را برای تجربه تمام ابعادِ زندگی و تمامِ ابعادِ این دنیای ثروتمند، رشد می دهد. این معجزه سپاس گزاری است.

انجامِ تمرینات کتاب معجزه سپاس گزاری، شما را در فرکانس خوب و احساس خوب قرار می دهد. پیشنهاد ما این است که خودتان، “شکر گزاری” را بارزترین ویژگی خود نموده و معجزه سپاس گزاری را در زندگی تان تجربه نمایید.

بخش هایی از کتاب :

کتاب معجزه سپاس گزاری، هدیه ای است برای تو تا زیبایی های پنهان مانده ی دنیا را با چشمان خودت ببینی و با سر انگشتانت لمس نمایی و صفتی خدای گونه در خود متولد سازی!!.

یکی از مهمترین قانون های جهانی موفقیت که در شروع قرآن هم به وضوح بهش اشاره شده، قانون شکر گزاری و معجزات ناشی از سپاسگذار بودن هست. هر چی ذهنمون بیشتر به شکرگزار بودن در تمامی رخدادهای زندگی عادت کنه، بیشتر و بهتر می تونیم به موفقیت های بیشتر برسیم.

می توانم حدس بزنم که کتاب راز یا فیلم راز را دیده اید و با خانم راندا برن آشنا هستید. خانم راندا برن که یک نویسنده بسیار پر فروش و پر طرفدار در زمینه موفقیت است کتاب دیگری به نام ” معجزه سپاسگذاری ” را نوشته است.

این کتاب و مطالب آن تا جایی مهم و قابل تامل اند که به نظرم بدون استفاده از مطالب و نگرش ارائه شده در آن نمیشود به مراحل بالایی موفقیت رسید!

فهرست کتاب :

دوست خوبم سپاس گذاری بزرگترین قانون موفقیت و پیشرفت و ثروتمندی هست. شکرگزار بودن یکی از رفتار های دایمی افراد موفق و ثروتمند است.

کتاب معجزه شکرگزاری خانم راندا برن با تمرینات سی روزه خودش، به شما تمرین ها و راهکارهای عملی و آسانی را ارائه داده است که بتوانید توسط آنها فرکانس های ذهنی خودتان را به مدت یک ماه بطور مثبت تنظیم کنید و به این رویه عادت کنید.

احساس نو زیبایی که همه ما در بچگی داشتیم این بود که همه چیز را خوب می دانستیم که هر روزمان نوید دهنده سرگرمی ها و رویدادهای تازه است و اینکه هیچ چیز شادی مان را نقش برآب نخواهد کرد. ولی هنگامی که رشد کردیم و بالیدیم و به بلوغ رسیدیم، مشکلات، مصایب و گرفتاری ها خود را بر ما تحمیل کردند و ما ناامید شدیم و آنچه که در کودکی به آن باور داشتیم به یکباره ناپدید شد. این یکی از دلایلی است که در بزرگسالی دوست داریم به بچه ها نزدیک باشیم تا دوباره همان احساس دوران بچگی را تجربه کنیم، هرچند اگر برای یک لحظه کوتاه باشد!

در اینجا باید بگوییم، آنچه که زمانی بدان اعتقاد داشتید حقیقت دارد و این نگرش بزرگسالان ناامید به زندگی است که صحیح نیست. معجزه زندگی حقیقت دارد و به همان اندازه بودن شما راستین است و به راستی زندگی می تواند بیش از آن شگفت آور باشد که شما حتی در درون کودکی می پنداشتید.

معجزه شکرگزاری از راندا برن :

احساس نو زیبایی که همه ما در بچگی داشتیم این بود که همه چیز را خوب می دانستیم ، هر روزمان نوید دهنده سرگرمی ها و رویدادهای تازه است و اینکه هیچ چیز شادی مان را نقش برآب نخواهد کرد . ولی هنگامی که رشد کردیم و بالیدیم و به بلوغ رسیدیم ،مشکلات ، مصایب و گرفتاری ها خود را بر ما تحمیل کردند و ما نا امید شدیم و آنچه که در کودکی به آن باور داشتیم به یکباره ناپدید شد. این یکی از دلایلی است که در بزرگسالی دوست داریم به بچه ها نزدیک باشیم تا دوباره همان احساس دوران بچگی را تجربه کنیم ، هرچند اگر برای یک لحظه کوتاه باشد.

در اینجا باید بگوییم ، آنچه که زمانی بدان اعتقاد داشتید حقیقت دارد و این نگرش بزرگسالان نا امید به زندگی است که صحیح نیست . معجزه زندگی حقیقت دارد و به همان اندازه بودن شما راستین است و به راستی زندگی می تواند بیش از آن شگفت آور باشد که شما حتی در درون کودکی می پنداشتید.





دانلود

دانلود فایل ها