دانلود رایگان کتاب نامه هایی به میلنا, دانلود کتاب نامه هایی به میلنا از کافکا , خرید کتاب نامه هایی به میلنا , نامه های کافکا به ملینا , نامه هاي كافكا به ملينا , نامه به میلنا pdf , دانلود کتاب نامه به ملینا , دانلود نامه های کافکا به فلیسه , نامه به فلیسه pdf

Letters to Milena , دانلود رایگان کتاب نامه هایی به میلنا

نامه هایی به میلنا

 

 

مشخصات کتاب :

عنوان فارسی: نامه به میلنا
ناشر: Schocken Books
سال: 1990
زبان: انگلیسی
تعداد صفحه (نسخه چاپی – نسخه الکترونیکی): 298
شابک: 9780804150774, 080415077X
نوع فایل: EPUB دانلود نرم افزار مطالعه
حجم: 2.00 مگابایت

خلاصه کتاب و اطلاعات بیشتر :

در ((نامه‌هایی به میلنا))، عشق به مصاف خودشناسی بیرحمانه و اندیشه‌های پر کشمکش می‌رود. این همه ترس و تشویش،‌ این همه مشتاقی و پریشانی و این همه کشش و گریز از چیست؟ جاذبه زنانه یا مهارشدنی و تدبیر‌ پذیر است یا صیاد اراده. در هر حال، به شرط رضایت معشوق،‌ تصمیم برای مرد عامی چندان دشوار نیست، کافکا را چه می‌شود؟.

کتاب صوتی نامه هایی به میلنا:

گاه احساس میکنم ما دوتن دراتاقی دو در هستیم ودرهای اتاق روبه روی یکدیگر قرار دارند. هریک از ما دسته یکی از درها را به دست گرفته است. یکی از ما چشمکی می‌زند و آن دیگری بلافاصله خودش را پشت در قایم می‌کند. در این هنگام اولی ناچار است حرفی بزند. دومی فورا در را پشت سر خود می‌بندد تا دیگر دیده نشود اما او مطمئن است که در را دوباره باز خواهد، زیرا این اتاق جایی است که شاید نتوان از آن بیرون رفت. ای کاش اولی دقیقا مثل دومی نبود. ای کاش او به آرامی چنان به سامان دادن ومرتب کردن اتاق می‌پرداخت که گویی آن اتاق نیز اتاقی است مثل همه اتاق ها. اما به جای همهاینها او دقیقا همان کاری را می‌کند که دیگری در پشت در خود می‌کند. حتی گاه پیش می‌آید که هردو پشت درهایشان هستند و اتاق زیبا خالی است.





دانلود

دانلود فایل ها