دانلود رایگان PDF کتاب پاکسازی ذهن برای موفق‌شدن در زندگی راهی بی‌نظیر برای از بین‌بردن ترس، اضطراب و افکار منفی

نویسنده: استیو اسکات ، باری داونپورت
مترجم: شادی حسن پور

دانلود نسخه الکترونیکی کتاب پاکسازی ذهن برای موفق‌شدن در زندگی راهی بی‌نظیر برای از بین‌بردن ترس، اضطراب و افکار منفی، همراه با هزاران کتاب دیگر ، از طریق دانلود از لینک زیر در دسترس است. اکنون دانلود کن.

 

مروری بر کتاب پاکسازی ذهن برای موفق‌شدن در زندگی

ما همیشه نگران شغل ، فرزندان و همسران ، سلامت ، اقتصاد ، روابط ، ظاهر شخصی ، عقاید مردم در مورد خودمان ، جنگ ، سیاست ، درد گذشته و آینده و بسیاری موارد دیگر هستیم. این افکار باعث ایجاد استرس و سردرگمی در ذهن ما می شوند. برای داشتن آرامش و آرامش خاطر ، ابتدا باید افکار و خیالات منفی خود را بشناسیم و بدانیم که چرا این افکار وارد ذهن ما شده اند و سپس آنها را از ذهن ما پاک می کنند. در کتاب پاکسازی ذهن ، ما درباره تأثیر افکار منفی و مثبت بر سلامت جسم و روح و مهارت سازماندهی و مدیریت ذهن یاد می گیریم.

معرفی کتاب پاکسازی ذهن برای موفق‌شدن در زندگی

پاکسازی ذهن برای موفقیت در زندگی ، کتابی در زمینه روانشناسی است که با لحنی ساده و قابل فهم ، راهکارهایی را برای بهبود خود ، مدیریت خود و عادت های مدیریت ترس ، اضطراب و افکار منفی ارائه می دهد. خواندن این کتاب به خواننده کمک می کند تا از آشفتگی ذهنی که او را در زندگی آزار می دهد خلاص شود و بتواند افکاری را که در ذهن اوست ، سامان دهد. بخش های این کتاب شامل “مقدمه” ، فصل 1 “سازماندهی افکار” ، فصل 2 “سازماندهی وظایف زندگی” ، فصل 3 “سازماندهی ارتباطات” ، فصل 4 “سازماندهی محیط زیست ، ارزش سازماندهی محیط زیست” و نتیجه گیری از این بخش “آخرین کلمات در مورد سازماندهی” و تطهیر ذهن. در هر فصل تمریناتی وجود دارد که می توانید از آنها برای دیدن تأثیر مثبت و سازنده در زندگی خود استفاده کنید.

خلاصه

در مقدمه کتاب ، نویسنده در مورد افکار و تأثیر آنها بر سلامت روان صحبت می کند. افکاری وجود دارد که به آنها توجه نمی کنیم و این افکار گاهی به صورت ناخودآگاه در پس زمینه ذهن ما وجود دارد. این افکار ، چه مثبت ، چه منفی و چه خنثی ، ذهن ما را گیج می کنند ، درست مثل زمانی که بسیاری از موارد موجود در خانه ، شاید بدون استفاده ، باعث سردرگمی و درهم و برهمی شود. متأسفانه پاک کردن ذهن شما آسان نیست. در این بخش ، نویسندگان از خوانندگان خود می خواهند تا مدتی را در پیش بگیرند و در مورد افکاری که در آن زمان به آن توجه نمی کردند فکر کنند.

افکاری که همیشه یک روز بدون دعوت به ذهن شما خطور می کند. در مقدمه کتاب ، نویسندگان می گویند که انسان می تواند افکار خود را کنترل و هدایت کند ، اما در بیشتر موارد ، این افکار و احساسات هستند که ما را کنترل می کنند. درست وقتی شخصی تصمیم می گیرد و برنامه ریزی می کند ، ذهن مانند یک حیوان وحشی ، فرد را به دره افکار منفی می کشاند. در بخش مقدماتی کتاب یاد می گیرید که با تمرکز بر روی حواس و عادات مؤثر خود ، چگونه می توانید افکار خود را کنترل کنید و با تمرکز روی حواس و عادات موثر خود را کنترل کنید و فضای ذهنی شاد و آرام را برای خود ایجاد کنید و روحیه مهربانی پیدا کنید.

فصل اول کتاب پاکسازی ذهن برای موفق‌شدن در زندگی

تمرین های مختلفی برای از بین بردن افکار منفی ارائه شده است. در این فصل چهار دلیل برای ذهن آگاهی ، استرس ، تضادهای انتخاب ، ابزارهای بیش از حد و تعصب منفی بررسی شده است. در پایان فصل اول ، راه هایی برای آزاد کردن ذهن شما وجود دارد و با تمرین آنها می توانید یک قدم مثبت به جلو بردارید. مراقبه یکی از تمرینات و نکاتی است که در فصل اول مورد بحث قرار گرفته است: “فواید مدیتیشن که وارد زندگی روزمره شما می شوند ، به شما کمک می کنند بیش از حد نگرانی ها و افکار خود را کنترل کنید ، و از مزایای سلامتی برخوردار باشید.” در این فصل به بحث در مورد مزایا و اهمیت مراقبه برای پاکسازی ذهن می پردازیم.

فصل دوم پاکسازی ذهن برای موفق‌شدن در زندگی

نویسندگان در مورد اهمیت ارزشهای اساسی صحبت می کنند. یکی از ساده ترین راه ها برای پاک کردن ذهن و داشتن رضایت صمیمانه از زندگی ، تعیین ارزش ها ، اصول و قوانین خود است. اصول و ارزش ها به شما کمک می کنند ارزشهای اساسی و تصمیمات مهم را در مورد وظایف خود و آنچه انجام می دهید پیدا کنید.

فصل سوم پاکسازی ذهن برای موفق‌شدن در زندگی

کتاب خود یاد می گیرید که چگونه روابط خود را ترتیب دهید ، روابطی که معمولاً باعث ناراحتی و درهم و برهم می شوند و غالبا ذهن خود را با افکار منفی پر می کنید. در اینجا چهار روش برای بهبود ارتباطات و تأثیر مستقیم و مثبت بر طرز فکر شما وجود دارد.

در فصل چهارم پاکسازی ذهن برای موفق‌شدن در زندگی

نویسندگان کتاب در مورد ساماندهی محیط و ارزش این اثر صحبت می کنند و 11 راه برای تغییر زندگی با جادوی نظم و تأثیر آن در پاکسازی ذهن را توضیح می دهند.

پایان کتاب پاکسازی ذهن برای موفق‌شدن در زندگی

آخرین کلمات ، خلاصه ها و توصیه هایی در مورد اهمیت انجام و مراقبت مداوم از ذهن و افکار بیان شده است. در این فصل مشخص می شود که اگر ذهن در اختیار وسایل خود قرار بگیرد ، ذهن انسان از هر چیز کوچکی منحرف می شود ، بنابراین نباید سازماندهی ذهن را نادیده گرفت. در نهایت این کتاب مجموعه ای از ایده ها و راه حل ها را با زبانی ساده و مؤثر ارائه می دهد تا صدای منفی ذهن شما را ساکت کند و بتواند با آرامش و تمرکز بیشتر از زندگی لذت ببرد.
چه کسی کتاب مناسبی برای پاک کردن ذهن برای موفقیت است؟

این کتاب برای افرادی که می خواهند ذهن و افکار خود را کنترل کنند توصیه می شود





دانلود

دانلود فایل ها