دریا نام رمانی از ماندانا معینی همسر م. مودب پور نویسنده مشهور می باشد.این کتاب روایتگر قصه ی دختری با استعداد و باهوش است. با اینکه سبک کلی این رمان شبیه به رمان های م.مودب پور می باشد اما دارای داستان جذاب و خواندنی است که خواننده را مجذوب خودش می کند.

دریا دختر زیبایی است که با هوش و استعدا فوق العاده در یکی از بهترین دانشگاه های کشور قبول شده است این موقعیت دریا برای او دلهره اور بوده و نمی داند که در دانشگاه به او چه خواهد گذشت‌.

هر انسانی در جامعه ای مثل دانشگاه با ادم های متفاوتی روبه رو شده و اشنا می شود و اینکه هرکدام از این ادم ها چه نقشی در زندگی ما خواهند داشت نامعلوم است . دریاهم همانند دیگران با پسری به نام فریبرز در دانشگاه اشنا می شود.

بعد از اشنایی فریبرز و دریا، فریبرز می گوید که در خانواده ای متمول به دنیا آمده است اما به مرور زمان دریا متوجه این موضوع می شود که فریبرز به او حقیقت را نگفته است اما دریای قصه ما فریبرز را می بخشد و از هیچ کمکی به او دریغ نمی کند او حتی شروع به آموختن درس ها به فریبرز می کند و حتی پولی که از تدریس خود به بچه های دیگر را به دست می آورد را به او می دهد.

اما آیا عشق میان فریبرز و دریا به همین شکل باقی می ماند؟تا کی دریا حامی و پشتیبان فریبرز خواهد بود و به او یاری می رساند.هر عشقی و هرداستانی به اندازه خودش دارای پستی و بلندی ها و چالش هاست. اما آیا هرکسی قادر به پرداختن این از خود گذشتگی ها می باشد.

اگر علاقه به داستان هایی به سبک داستان های م.مودب پور دارید پیشنهاد می کنم این کتاب را نیز مطالعه کنید و دل به قلم زیبای ماندانا معینی بسپارید.





دانلود

دانلود فایل ها