هیچ کس نمی تواند منکر این بشود که انسان درطول زندگی به دوست احتیاج ندارد،داشتن یک دوست و همراه خوب یکی از نیاز های اساسی هرادمی است،کسی که مارا بفهمد،درهرلحظه و هرجا همراهمان باشد…علاوه بر همه ی این ها دوست داشتن و دوست داشته شدن یکی از نیازهای اساسی هرانسانی است‌. در این قسمت برای شما درباره نعمت ارزشمند دوستی کتابی اورده ایم، آیین دوست یابی نوشته دیل کارنگی ازاولین نویسندگانی است که در باره این موضوع تحقیق کرد و به آن پرداخت ،کتاب او بسیار جذاب و برای همه افراد در هرسنی قابل فهم است.

جالب است بدانید با وجود اینکه حدودا یک قرن از اولین چاپ این کتاب می گذرد اما هنوز هم این کتاب جزو پرفروش ترین و محبوب ترین کتاب ها می باشد.این کتاب تا به امروز بیش از ۱۵ میلیون نسخه فروش داشته است وهمچنین نسخه صوتی ان نیز موجود می باشد.نکته ی جالبی که در باره این کتاب وجود دارد این است که کارنگی قبل از نوشتن این کتاب متوجه این نکته شد که افرادی که در زمینه های مختلف موفقیت کسب کرده اند و به اصطلاح به جایگاهی رسیده اند الزاما دارای هوش و علم بسیاری نبوده اند بلکه نقطه مشترک تمامی این افراد روابط عمومی بالای آن ها بوده است. او با درنظر گرفتن همین نکته تصگیم گرفت که نوشتن این کتاب را آغاز کند ،وی همچنین سال های زیادی را به مطالعه و تحقیق درباره این موضوع پرداخت و روی روابط انسان ها با یکدیگر و تعاملات انها بسیار تحقیق کرد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

آرزوی مهم بودن و مورد احترام دیگران قرار داشتن یکی از تفاوت های مهم انسان ها با حیوانات است .البته احساس برتربودن نیز درحیوانات وجود دارد ولی ماهیت آن با آنچه درانسان است  تفائت دارد.برای اینکه بهتر متوجه قضیه شوید خاطره ای را برایتان تعریف کنم ……

پیشنهاد می کنم این کتاب جذاب را حتما مطالعه کنید.

 

 

 





دانلود

دانلود فایل ها