مشخصات کتاب:

کتاب:دختران دریاچه
نویسنده:وندی وب
نشر:خوب

خلاصه:

با پیدا شدن جنازه‌ ی زن و بچه‌ای در کنار دریاچه که لباس هایش برای یک قرن پیش است، کیت متوجه می‌شود این زن را در خواب هایش می‌دیده و البته همچنان خواب ها ادامه داره تا زمانی که کیت جواب اصلی را پیدا کند…

معرفی:

کتاب داستانی وهم آلود و مهیج را در کنار یک دریاچه‌ی مرموز روایت می‌کند!
حدود یک قرن پیش عشق یک زوج به پایان رسیده اما گره‌ی راز اون عشق هنوز باز نشده و الان بعد از مدت ها دریاچه راز هارو آشکار می‌کند.

شروع کتاب با پیدا شدن جنازه که نوزادی هم به همراه دارد با تعلیق بالایی همراه است که این تعلیق تا انتهای کتاب همچنان بالا می باشد.
روایت داستان در دو زمان هست که در انتها به هم ارتباط پیدا می‌کنند.
راز های کتاب در خواب های کیت و واقعیت پنهان شده و با باز شدن هر گره ای، گره ی جدید و سوال جدیدی ذهن خواننده‌رو مشغول می‌‌کند.
داستان اصلی کتاب فانتزی و افسانه اشت اما احتمالا کسانی که اهل داستان های وهم انگیز و راز آلود باشند از این داستان لذت می‌برند.

نقد:

از ترجمه خوب این کتاب هرچه برایتان بگوییم کم گفته ایم! بسیار روان و بی نقص است.
تا به حال یکی از ویژگی های نشر “خوب”بدون سانسور بودن آن است که در کمتر نشری دیده می شود!
این کتاب نیز در اپلیکیشن طاقچه و فیدبیو هم نیز موجود است..

بخشی از کتاب:

فِرِد با عجله به‌طرف دخترش رفت و دستش را دور او حلقه کرد: «چیزی نیست عزیزم. جانی الان به پزشکی قانونی زنگ می‌زنه. مگه نه جان؟ بلند شو عزیزم. بیا برگردیم خونه تا کلانتر به کارش برسه.»
کیت با صدایی خفه فریاد کشید: «نه!» دست پدرش را کنار زد و پیش از آنکه دو مرد بتوانند جلویش را بگیرند، به‌سمت زنی که در ساحل افتاده بود خیز برداشت و پیراهنش را پاره کرد. جانی و فرد و کیت هر سه سر جایشان خشک شدند.





دانلود

دانلود فایل ها