دانلود رایگان pdf کتاب شمال ناکجا نوشته (ترجمه) لیز کسلر شهلا انتظاری ایران بان

همراه , نویسنده , مادربزرگ ,دفترچه یادداشت, دفترچه یادداشت ,کتاب های لیز کسلر, کتاب های شهلا انتظاری, کتاب های              	             		             		ایران بان

اضافه به لیست علاقمندی ها

۱۷۰,۰۰۰ ریال

:۱۰۶۷۲۱
:کودک و نوجوان
:شمال ناکجا
:داستان جهان
لیز کسلر
شهلا انتظاری
: ایران بان
:رقعی
:۱۳۹۵
:۱۴.۵
:۱۹.۶
:نرم
:۲۵۶
:۱۷۰,۰۰۰ ریال

عبارات مهم : همراه

درباره کتاب:

میا با پدر و مادر و برادرش در شهر لوفسندز زندگی می کنند. پدر بزرگ میا ناپدید می شود. مادر میا جهت دلجویی و کمک به مادرش در اداره ی مهمانخانه پیش مادرش به دهکده ی ساحلی پورتیهون می رود.

pdf+ دانلود رایگان کتاب شمال ناکجا

میا نیز همراه اوست. روزی که میا با مادربزرگ به کنار دریا رفته است در قایقی دفترچه یادداشتی را پیدا می کند که از آن دختری هم سن خودش است و مثل خود میا تنهاست. میا در ساحل با پسری به نام پیتر آشنا می شود که جهت تعطیلات به همراه خانواده اش به این منطقه آمده اند و در مهمانخانه ساکن هستند. میا جریان گم شدن پدربزرگ اش را جهت او تعریف می کند و راجع به ی «دی» دختر صاحب دفترچه توضیح می دهد. پیتر با قایق به دنبال دی می رود ولی او هم ناپدید می شود. میا همراه سال خواهر پیتر به جست و هوا پیتر به ساحل می روند ولی تنها چیزی که پیدا می کنند قطب نمایی در قایق است.

سرانجام مادربزرگ از این راز پرده برمی دارد و او می فهمد که پدر بزرگ همان پیتر ۶۰ سال پیش است و مادر بزرگ همان دی دختر صاحب دفترچه است که با کمک قطب نما در وقت سفر می کنند.

نویسنده با کمک ایده ی سفر در وقت داستانی هیجان انگیز و اسرارآمیز خلق کرده هست.

لیز کسلر نویسنده ی انگلیسی نزدیک به ۱۷ عنوان کتاب جهت کودکان و نوجوانان نوشته هست. هنگامی که هشت سال داشت به سرودن شعر علاقمند شد و تصمیم گرفت که هنگامی که بزرگ شد شاعر شود. نخستین بار در ۹ سالگی یکی از روزنامه های محلی یکی از شهرهایش را منتشر کرد. او به عنوان روزنامه نگار و آموزگار هم کار کرده ولی همواره نوشتن و تشویق دیگران به نوشتن فعالیت مورد علاقه ی او بوده هست.

دانلود رایگان pdf کتاب شمال ناکجا نوشته (ترجمه) لیز کسلر شهلا انتظاری ایران بان

از این نویسنده چند کتاب دیگر از جمله «یک سال بدون او» نیز به فارسی ترجمه شده است است.

واژه های کلیدی: همراه | نویسنده | مادربزرگ | دفترچه یادداشت | دفترچه یادداشت | کتاب های لیز کسلر | کتاب های شهلا انتظاری | کتاب های ایران بان