دانلود رایگان pdf کتاب خودکار قرمزی کوچولو نوشته (ترجمه) جانت استیونز سوزان استیونز کرامل محبوبه نجف خانی

افزار , ماژیک ,خودکار,داستان, خودکار , داستان ,کتاب های جانت استیونز, کتاب های سوزان استیونز کرامل

اضافه به لیست علاقمندی ها

۱۲۰,۰۰۰ ریال

:۱۰۹۳۱۹
:کودک و نوجوان
:خودکار قرمزی کوچولو
:داستان جهان
جانت استیونز و سوزان استیونز کرامل
محبوبه نجف خانی
: زعفران
:رحلی
:۱۳۹۵
:۲۱.۵
:۲۷.۵
:نرم
:۵۲
:۱۲۰,۰۰۰ ریال

عبارات مهم : افزار

درباره کتاب:

کتاب «خودکار قرمزی کوچولو» داستانی است که براساس یکی از قصه‌ های عامیانه نوشته شده است است و داستانی است راجع به همکاری و احساس مسئولیت.

pdf+ دانلود رایگان کتاب خودکار قرمزی کوچولو

خودکار قرمزی کوچولو قصد دارد با کمک دیگر نوشت‌افزار ورقه‌های امتحانی دانش آموزان را تصحیح کند. او به تنهایی قادر به انجام این کار نیست ولی هر کدام از نوشت‌افزار مثل منگنه، پاک کن، مداد، ماژیک شبرنگ و….بهانه‌ای می‌آورند و از زیر کار در می‌روند. خودکار قرمزی کوچولو که احساس مسئولیت می‌کند، به تنهایی دست به کار می‌شود ولی ورقه‌ها آن قدر زیادند که از خستگی از حال می‌رود و قل می‌خورد و داخل سطل زباله می‌افتد. هنگامی که دوستانش متوجه افتادن او در سطل زباله می‌شوند تصمیم می‌گیرند او را نجات دهند و فکر بکری که به سر ماژیک شبرنگ زده را عملی می‌کنند و او را نجات می‌دهند. ورقه‌ها را تصحیح می‌کنند و دنیا را از بیسوادی نجات می‌دهند.

درباره داستان «خودکار قرمزی کوچولو»

انتخاب شخصیت‌های نوشت‌افزار جهت داستانی با عنوان همبستگی و اتحاد جهت نجات دنیا از بیسوادی از نوآوری‌های است که نویسنده به خرج داده است لیکن مخاطب با آن‌ها ارتباط خوبی برقرار می‌کند. هریک از این شخصیت‌ها ویژگی‌هایی دارند که در خور توجه است و هر کدام عادت‌های بد خود را در آخر داستان کنار می‌گذارند.
نویسنده ماژیک شبرنگ را به عنوان مغز متفکر گروه گزینش کرده که حتی در تاریکی هم می‌درخشد و راه را نشان می دهد. پاک کن فراموش‌کار است ولی در آخر هیچ چیز از یاد او نمی‌رود. همستر تنبل است ولی جهت نجات خودکار قرمزی کوچولو در این اتحاد و همبستگی با دیگران شرکت می‌کند و فردی فعال می‌شود. خط ‌کش جهت پیوستن به همکاری گروهی از خودگذشتگی می‌کند. او می‌داند ممکن است در وسط کار بشکند جهت نجات خودکار قرمزی کوچولو این کار را می‌کند.

کتاب تصویری است و تصویرهای هنرمندانه و زیبا. رنگ‌ها در تصویرهای نقش دارند. شخصیت‌ها براساس ویژگی‌هایشان تصویر شده‌اند؛ خودکار قرمزی زنی است که مسئولانه برخورد می‌کند، همانند معلمان دلسوز. در صورت منگنه، خستگی و کمردرد ناشی از فشار دست مردم کاملا پیدا است و شخصیت‌های دیگر هم به همین گونه.

داستان به سواد و سواد آموزی، اتحاد و همکاری گروهی توجه خاصی دارد. اگر ورقه‌ها تصحیح نشوند بچه‌ها چیزی یاد نمی‌گیرند و مدرسه تعطیل می‌شود. داستان تفکربرانگیزست و می‌توان از آن انیمیشن قشنگی ساخت.

دانلود رایگان pdf کتاب خودکار قرمزی کوچولو نوشته (ترجمه) جانت استیونز سوزان استیونز کرامل محبوبه نجف خانی

واژه های کلیدی: افزار | ماژیک | خودکار | داستان | خودکار | داستان | کتاب های جانت استیونز | کتاب های سوزان استیونز کرامل