دانلود رایگان pdf کتاب زنمرد نوشته (ترجمه) کامران رسول زاده مروارید خرید کتاب ن

فارسی , مروارید ,زبان فارسی, نمایشنامه ,کامران رسول زاده,کتاب های کامران رسول زاده, کتاب های              	             		             		مروارید             	, دانلود pdf  										زنمرد

اضافه به لیست علاقمندی ها

۵۵,۰۰۰ ریال

:۸۳۲۵۰
:نمایش
:زنمرد
:نمایشنامه فارسی- قرن14
کامران رسول زاده
: مروارید
:جیبی
:۱۳۹۳
:۱۱.۵
:۱۶
:نرم
:۸۸
:۵۵,۰۰۰ ریال

عبارات مهم : فارسی

تازه ترین اثر «کامران رسول زاده» ترانهسرا، شاعر، خواننده و آهنگساز در قالب نمایشنامه با عنوان «زَنمَرد» به وسیله انتشارات «مروارید» به سه زبان فارسی، ترکی و انگلیسی می باشد.

در این نمایشنامه «کامران رسول زاده» با یک فضای سورئال مخاطبان خود را به چالشی متفاوت از رفتارهای باعشق دعوت می کند و باعشق ای دیگر از جنسی متفاوت را به مخاطبینش عرضه می کند. مترجم بخش انگلیسی، «یاسمین همدانی» و مترجم بخش تُرکی، «سیامک تقی زاده» است و همچنین طراحی جلد این اثر نیز بر عهده ی «سعید باباوند» بوده است.

شایان ذکر است که نخستین مجموعه ی شعر ویبا عنوان «فکر کنم باران دیشب مرا شسته/امروز «تو »ام» بهار ۱۳۹۱، به وسیله انتشارات مروارید منتشر شد که در مدت وقت کمتر از یکسال به چاپ چهارم رسید و در حال حاضر چاپ هفتم آن در دسترس عموم می باشد. شعرهای این کتاب در قالب اشعارِ سپیدِ کوتاه با مضامین عاشقانه، اجتماعی و به زبانی راحت سروده شده است است.

کامران رسول زاده سبک تازه ای از شعرهای کوتاه را به عرصه ی ادبیات فارسی عرضه کرده است که با وجود سادگیِ زبان، نفوذ به لایه های زیرین شعرهایش آنچنان هم راحت نیست.گویی واژه ها در شعر های کامران رسول زاده، خودشان را جور دیگری نشان می دهند.

دومین مجموعه ی شعر او نیز با عنوان «کوتاه بیا/عمرم به نیامدنت قد نمی دهد…» پاییز ۱۳۹۲ به وسیله انتشارات مروارید به چاپ رسیده است که در مدت وقت کوتاهِ کمتر از یکماه به چاپ دوم خود رسید و هم اکنون چاپ هفتم آن در دسترس عموم می باشد. او در این کتاب نظریه ای را با عنوان شعر «هولوگرامریک» یا «چند دستوری» ارائه داده که در کتاب حاضر نمونه هایی از آن وجود دارد.

واژه های کلیدی: فارسی | مروارید | زبان فارسی | نمایشنامه | کامران رسول زاده | کتاب های کامران رسول زاده | کتاب های مروارید | دانلود pdf زنمرد