زبان بدن در دنیای روانشناسی به عنوان یک وسیله مهم برای روابط غیر کلامی یاد می شود. ابزار یا وسیله ای است که با آن می توان هر نوع احساسات درونی خود را بدون بیان مستقیم به دیگران انتقال داد. شما می توانید این کتاب را از سایت yyjc.ir/book دانلود کنید.

معرفی کتاب زبان بدن

در حال حاضر افراد زیادی مانند سیاستمداران، بازیگران و افراد عالی مقام برای درک حالات و رفتار از این ابزار استفاده می کنند. الیزابت کونکه نویسنده این کتاب می گوید: ((یادتان باشد که باید حرکات بدن را در زمینه و بافت خودش تعبیر و تفسیر کرد. یک حرکت بدنی چیزی جز کلمه ای از یک داستان نیست)). این کتاب اولین بار در سال ۲۰۰۷ با موضوع شناخت و درک روابط غیر کلامی منتشر شد. این کتاب راه های شناخت حرکات بدنی، رفتارها و حالت های چهره ای که پیام کلامی و غیر کلامی منتقل می کند را بطور کامل توضیح داده است.

این کتاب به صورت ۵ بخش می باشد و به خواننده کمک می کند تا از راه تشخیص و پاسخ دهی به پیام ها جریان گفت و گو و روابط میان فردی خود را در مسیر عالی قرار دهد. آگاه سازی افراد از زبان بدن خودشان با دیگران، تشخیص درست از زبان بدن و حرکات چهره از هدف های نویسنده برای نوشتن این کتاب است.

اگر به دنبال کتابی می باشید که به بهتر شدن روابط شما، تقویت و گسترش آن کمک و یاری کند این کتاب می تواند انتخاب فوق العاده ای باشد.

معرفی فصل های کتاب زبان بدن

بخش ۱: در ابتدا فقط حرکات بدنی بود

فصل 1: تعریف و توضیح زبان بدن

فصل ۲: نگاهی دقیق‌تر به حرکات غیر کلامی

بخش ۲: شروع از بالاترین نقطه

 فصل 3: پیش به سوی اصل ماجرا

 فصل ۴: حالات چهره

فصل 5: چشم‌ها همه چیز را می‌گویند

بخش ۳: بالاتنه: دست‌ها و پاها

 فصل ۶: ارزیابی حالات بدن

 فصل ۷: خود را مجهز کنید

فصل 8: حقایقی در کف دستان شما

فصل 9: نحوه‌ی ایستادن

بخش ۴: زبان بدن در محیط اجتماعی و کاری

 فصل ۱۰: حقوق و قوانین قلمروی شخصی

فصل ۱۱: گذر از مرزهای فرهنگی

 بخش ۵: بخش ده‌ تایی‌ها

فصل ۱۲: ده روش برای درک افراد، بدون پرسیدن

فصل ۱۳: ده روش برای بهبود رابطه غیرکلامی

 





دانلود

دانلود فایل ها