دانلود رایگان pdf کتاب ژرفای زن بودن (راهکارهای عملی جهت دستیابی به زنانگی گمشده) نوشته (ترجمه) مورین مورداک سیمین موحد

احساس , زندگی , مردان ,احساسی, مردانه , موفقیت , نویسنده ,کتاب های مورین مورداک

اضافه به لیست علاقمندی ها

۲۲۰,۰۰۰ ریال

:۸۴۰۷۷
:روانشناسی
:ژرفای زن بودن (راهکارهای عملی جهت دستیابی به زنانگی گمشده)
:زنانگی
مورین مورداک
سیمین موحد
: بنیاد فرهنگ زندگی
:رقعی
:۱۳۹۵
:۱۴.۵
:۲۱.۳
:نرم
:۲۰۴
:۲۲۰,۰۰۰ ریال

عبارات مهم : احساس

درباره کتاب:

بارهاو بارها از زنانی در محدوده سنی بین سی تا چهل سال شنیده­ام که از موفقیتهایی که دربازار کار بدست آورده­اند ناراضی هستند. آنها این نارضایتی را به صورت احساس بافایده نبودن، پوچی ، عجز و حتی احساس خیانت بیان می­کنند. این زنان از شیوه معمول زندگی مردانکه اصطلاحا «سفر قهرمانی مردان» می­نامیم استقبال کرده و موفقیت تحصیلی ، هنری یا مالیکسب کرده اند ، ولی جهت بسیاری از آنها این پرسش همچنان باقی است که این همه دستاوردچه فایده­ای داشته است؟

در واقع، انگیزه کسب موفقیت در زندگی، این زنان را وادار کرده با فشار کار بیش از حد ، خستگی، فرسودگی و مبتلا شدن به بیماریهای ناشی از فشارهای معنوی مواجه شوند و در نتیجه هم­اکنوننمی­دانند چگونه باید از این مخمصه خارج شوند. هنگامی که آنها جهت نخستین بار بدنبال کسبموفقیت و تأیید و تحسین دیگران رفتند ، انتظار چنین عاقبتی را نداشتند. تصور نمی­کردندجهت این که «در اوج قله» باشند مجبور شوند تا این اندازه از جسم و روح خود مایه بگذارند.جالب آن که هنگامی که چنین زنانی بعد از دوره بازنشستگی به منزل برمی گردند کسی خوشحال ومنتظر آنان نیست و اگر نیم نگاهی هم به زندگی بیرونی­شان بیاندازند دیگر احساسی ازتشویق مردان جهت انجام کارهایشان به آن­ها دست نمی دهد. در یک کلام این احساس را می­کنندکه زندگی را باخته­اند.

pdf+ دانلود رایگان کتاب ژرفای زن بودن (راهکارهای عملی جهت دستیابی به زنانگی گمشده)

مورینمِرداک نویسنده کتاب می­گوید با مشاهدة آسیب جسمی و عاطفی زنان در طول این سفر‍‍ِ زندگیقهرمانانه ، به این نتیجه رسیدم که علت این همه زحمت و درد این است که آنها در زندگیخود الگویی را گزینش کرده­اند که «وجود» مهم آنها را انکار می­کند.

نویسندهکه خود آسیب خورده سفر مردانه است ،در این کتاب نقشه " سفر قهرمانی زن" راترسیم می­کند. او با بهره­گیری از تئوری روان­شناسی تحلیلی کارل گوستاو یونگ ، نقشهای که به زن احساس حرکت در مسیر تکامل و در عین حال احساس خرسندی و رضایت از روند مسیررا می­دهد ، ارائه می­کند.

واژه های کلیدی: احساس | زندگی | مردان | احساسی | مردانه | موفقیت | نویسنده | کتاب های مورین مورداک