دانلود رایگان pdf کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن نوشته (ترجمه) رابرت آلکس جانسون سیمین موحد

احساس , زندگی , ازدواج ,استعداد, استعداد ,میانسالی,کتاب های رابرت آلکس جانسون, کتاب های سیمین موحد

اضافه به لیست علاقمندی ها

۲۶۰,۰۰۰ ریال

:۵۰۲۳۶
:روانشناسی
: زندگی نزیسته ات را زندگی کن
:روان شناسی
رابرت آلکس جانسون
سیمین موحد
: بنیاد فرهنگ زندگی
:رقعی
:۱۳۹۶
:۱۲
:۱۴.۶
:۲۱.۶
:نرم
:۲۱۹
:۲۶۰,۰۰۰ ریال

عبارات مهم : احساس

زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن: آزاد شدن از زندان‌های تکرار و روزمرگی بعد از سی سالگی» نوشته رابرت جانسون(-۱۹۲۱) هست. این کتاب راه‌های روبه‌رو شدن با رویاهای تحقق نیافته و رسیدن به مقصود زندگی در نیمه دوم عمر یا عبور از بحران میانسالی را به خواننده عرضه می‌کند.

وقتی دهه سوم زندگی شروع می‌شود کم‌کم احساس می‌کنیم وقت با سرعت هرچه تمام‌تر می‌گذرد. به مشکل کار می‌کنیم و بعضی جاها شاید فکرکنیم که مسوولیت‌های شغلی همه زندگی را فراگرفته و خسته‌کننده شده‌اند، یا شاید هم تا کنون ازدواج نکرده‌ایم و از این عنوان دچار افسردگی شده‌ایم. ازدواج می‌کنیم، ولی ممکن است آن انتظاری را که از زندگی زناشویی داشته‌ایم بدست نیاورده‌ایم. در نهایت به فکر می‌افتیم که از زندانی که خود جهت ساختن آن زحمت فراوان کشیده‌ایم خود را آزاد کنیم.

زندگی زیست نشده از همین جا شروع می شود. بدلیل نوع انتخاب‌هایی که تا این مرحله از زندگی داشته‌ایم، چیزهایی که می‌توانست در ما احساس رضایت ایجاد کند، غایب هست. حالا چه کار کنیم …

pdf+ دانلود رایگان کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن

در بخشی از پیشگفتار کتاب می‌خوانیم:

آیا هرگز زندگی‌ای متفاوت با زندگی کنونی‌تان را آرزو کرده‌اید؟

وقتی به نقطه عطف میانسالی می‌رسیم، روان‌مان به جستجوی چیزی اصیل، حقیقی و بامعنا برمی‌خیزد. در این وقت است که زندگی نزیسته ما از درون‌مان سر می‌کشد و توجه می‌طلبد. این کتاب می‌تواند کمک‌تان کند تا احساس یأس، دلسردی و نارضایتی‌تان را متحول کرده و به آگاهی زیاد بدل کنید. این کتاب راه‌های هوشمندانه‌ای را در اختیار شما می‌گذارد تا بدون آسیب رساندن به خودتان یا دیگران مسیرهای متفاوت را جستجو و امتحان کنید. استفاده از ابزارها و تکنیک‌های توضیح داده شده است در صفحات این کتاب به شما می‌آموزد تا:

امکانات تازه زندگی و استعدادهای نهفته‌تان را کشف کنید؛

دانلود رایگان pdf کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن نوشته (ترجمه) رابرت آلکس جانسون سیمین موحد

از خطرات فرصت‌ساز دوران میانسالی استفاده کنید؛

در زمینه هنرِ زندگی کامل در لحظه حال استاد شوید؛

اتصال با زندگی نمادین را از نو ایجاد کنید و حلقه مهم بین آگاهی معمول و آگاهی والاتر را به‌وجود بیاورید.


واژه های کلیدی: احساس | زندگی | ازدواج | استعداد | استعداد | میانسالی | کتاب های رابرت آلکس جانسون | کتاب های سیمین موحد