دانلود رایگان pdf کتاب یک بعلاوه یک نوشته (ترجمه) جوجو مویز مریم مفتاحی آموت خر

یک , داستان , نویسنده ,کتاب های جوجو مویز, کتاب های مریم مفتاحی, کتاب های              	             		             		آموت             	, دانلود pdf  										یک بعلاوه یک										, دانلود رایگان  										یک بعلاوه یک

اضافه به لیست علاقمندی ها

۳۸۰,۰۰۰ ریال

:۵۵۱۶۳۵۷۸
:داستان جهان
:یک بعلاوه یک
جوجو مویز
مریم مفتاحی
: آموت
:رقعی
:۱۳۹۵
:شومیز
:۵۸۶
:۳۸۰,۰۰۰ ریال

عبارات مهم : یک

درباره کتاب:
کتاب یک بعلاوه یک بروزترین اثر جوجو مویز نویسنده کتاب های پرفروش من پیش از تو و بعد از تو می باشد. مویز این رمان را بعد از کتاب «من پیش از تو» در سال 2014 منتشر کرده که این کتاب به تازگی وارد لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز شده است هست. نوشته های مویز به پرسشها و مسایل بشر در تمدن امروز می پردازد که این کش و قوس ها در این کتاب به خوبی مشهود هست. عنوان داستان از یک ماجرای واقعی که در اکثر جوامع دنیا در حال انجام هست، گرفته شده است و زبان رمان، راحت و روان است بطوریکه صمیمیت در خط به خط متون داستان موج می‌زند.
« جس توماس » زنی دو شغله با دو فرزند است که از عهده هزینه‌های زندگی خانواده و خودش برنمی‌آید و زیاد اوقات در فقر و بی پولی به سر می برد. با پوشیدن دمپایی لاانگشتی به استقبال بهار می‌رود و هنگامی که سرنوشت زمینش می‌زند، نهایت تلاشش را می‌کند دوباره روی پا بایستد. با این همه، مشکلاتی وجود دارند که خودش به تنهایی از عهدۀ آنها برنمی‌آید.
« اد نیکلاس » مرد موفقی است که دچار بدبیاری می‌شود و با یک اشتباه همه‌چیزش را می‌بازد. حالا وی تلاش می‌کند زندگیش را دوباره از نو بسازد. « اد نیکلاس » نمی‌خواهد به کسی یاری کند و « جس توماس » هم نمی‌خواهد کسی به او یاری کند …. ولی آیا این دو می‌توانند در کنار هم به جایی برسند؟

به گقته مترجم: زن مویز در رمان «یک بعلاوه یک» از زن جوانی می‌نویسد که در جامعه تنها رها شده است و باید زندگی دختر نابغه ریاضی و پسرش را که به فرزندی پذیرفته اداره کند، این زن هر لحظه به فرزندانش گفته که باید درستکار باشند و خلاف نکنند، ولی آیا می‌توان در این دنیای سراسر آشوب به اخلاقیات پایبند بود؟

واژه های کلیدی: یک | داستان | نویسنده | کتاب های جوجو مویز | کتاب های مریم مفتاحی | کتاب های آموت | دانلود pdf یک بعلاوه یک | دانلود رایگان یک بعلاوه یک