دانلود رایگان pdf کتاب ندای کوهستان نوشته (ترجمه) خالد حسینی مهدی غبرایی ثالث خ

ترجمه , داستان , قهرمان , نویسنده , کوهستان ,کتاب های خالد حسینی, کتاب های مهدی غبرایی, کتاب های              	             		             		ثالث

اضافه به لیست علاقمندی ها

۳۷۰,۰۰۰ ریال

:۷۴۶۷۳
:داستان جهان
:ندای کوهستان
:داستان آمریکایی قرن 20
خالد حسینی
مهدی غبرایی
: ثالث
:رقعی
:۱۳۹۶
:۱۴.۵
:۲۱.۵
:نرم
:۴۴۸
:۳۷۰,۰۰۰ ریال

عبارات مهم : ترجمه

تازه ترین رمان خالد حسینی نویسنده افغانستانی مقیم آمریکا با ۲۰ ترجمه متفاوت در بازار کتاب کشور عزیزمان ایران همراه شده است هست.

به گزارش تسنیم رمان تازه خالد حسینی ندای کوهستان یا در کوهستان طنین انداخت نام دارد که البته با نام های مختلفی و از سوی مترجمان متفاوتی و ناشران متعددی انتشار یافته هست. تا کنون 20 ترجمه از این کتاب ثبت شده است هست. نزدیک ده ترجمه به بازار کتاب راه یافته است و ده ترجمه دیگر نیز در راه است و احتمالا تا نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران منتشر خواهد شد.
ترجمه غبرایی از رمان خالد حسینی این گونه شروع می شود: «خب قصه می خواهید، من برایتان می گویم ولی فقط یکی، هیچکدامتان از من زیاد نخواهید. دیر وقت است و فردا سفری دراز در پیش داریم .

آدم ها می آیند و می روند هر کدام با روایتی و در زمانی.شاید بتوان گفت کتاب قهرمان مشخصی ندارد و همه قهرمان داستان خودشانند.

صفحات اول کتاب از عبدالله و پری میگوید خواهر و برادری که فقر آنها را از هم جدا می کند و بعد یکی یکی بقیه وارد می شوند. پروانه ،نبی، ادریس ، … ،کسانی که به نوعی به پری و عبدالله مرتبطند.و همه ی اینها می شوند قهرمان روایت خودشان. یکی در افغانستان است ،دیگری در فرانسه و یکی دیگر در آمریکا. آدم هایی که چالش های ذهنی اشانهمچون زندگی ارزش پیش روی خواننده است…

غبرایی پیش از این به «ایبنا» گفته بود: «حسینی در این رمان از شگردهای تازه داستان نویسی بهره می گیرد و همین امر باعث شده است رمان جدیدش نسبت به آثاری چون «بادبادک باز» و «هزاران خورشید تابان» تا حدی متفاوت باشد. ماجراهای این رمان طبق معمول داستان های خالد حسینی در افغانستان روی می دهد، نویسنده از روایت های تو در تو بهره می گیرد و راوی در مسیر داستان عوض کردن می کند.

واژه های کلیدی: ترجمه | داستان | قهرمان | نویسنده | کوهستان | کتاب های خالد حسینی | کتاب های مهدی غبرایی | کتاب های ثالث