دانلود رایگان pdf کتاب سلوک (رقعی گالینگور) نوشته (ترجمه) محمود دولت آبادی چشمه

داستان ,کتاب های محمود دولت آبادی, کتاب های              	             		             		چشمه             	, دانلود pdf  										سلوک (رقعی گالینگور)										, دانلود رایگان  										سلوک (رقعی گالینگور)										, کتاب pdf  										سلوک (رقعی گالینگور)

اضافه به لیست علاقمندی ها

۲۰۰,۰۰۰ ریال

:۴۵۷۹۷
:داستان ایران
:سلوک (رقعی گالینگور)
:داستان های فارسی قرن 14
محمود دولت آبادی
: چشمه
:رقعی
:۱۳۸۹
:۱۰
:۱۴.۸
:۲۱.۸
:سخت
:۲۱۴
:۲۰۰,۰۰۰ ریال

عبارات مهم : داستان

درباره کتاب:

سلوک به نوعی مانیفست دولت آبادی در رابطه با زن و علاقه هست. قیس که نامش یادآور مجنون است از زن می گوید و مرد شرقی و درک انسان از علاقه و روابط باعشق و این همه، نه با اندیشه ی امروز و نه اندیشه ی مجنون نظامی هم خوانی و نزدیکی دارد. مرد، بیماری است گرفتار خودشیفتگی، آن هم از نوع روستایی و قرن نوزدهمی. او زن را پاره ای از خود می داند و در عین حال موجودی که خدا جهت خوشایند او آفریده است: «او از گوهر خودم بود که نمی دانم چگونه گم و ناپدید شد در لایه لایه های دویی؟» (ص ۲۷). با این پیش درآمد و نظریه، بدیهی است که هنگامی که زن تصمیم به جدایی می گیرد، او به استاد تیغی سفارش می دهد که ذاتاً پتیاره کش باشد. (ص ۱۰۳ و ۱۰۴). و اینجاست که متوجه می شوی که بار دیگر خواننده ی داستان زن اثیری و لکاته هستی و مردی که درون گراست و جز فلسفه بافی و دل سوزی به حال خود و شکوه از سرنوشت و مردمی که نمی فهمندش کاری ندارد.

واژه های کلیدی: داستان | کتاب های محمود دولت آبادی | کتاب های چشمه | دانلود pdf سلوک (رقعی گالینگور) | دانلود رایگان سلوک (رقعی گالینگور) | کتاب pdf سلوک (رقعی گالینگور)