برای دانلود کتاب شیوه گرگ سیستم فروش خط مستقیم و همچنین کتاب های پرفروش دیگر این ماه میتوانید با ما همراه باشید. در این مطلب میتوانید دانلود PDF کتاب شیوه گرگ سیستم فروش خط مستقیم را انجام دهید.

 

[zarinpalpaiddownloads id=”94″] – دانلود PDF کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم

دانلود کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم

جردن بلفورت در دانلود کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم، با کلامی زیبا، بیانی متفاوت و همین‌طور در چارچوب اصولی اخلاقی، آنچه را که برای همراه کردن، نفوذ، فروش گام به گام خود و موفقیت نیاز دارید در 12 فصل در اختیارتان قرار می‌دهد.

PDF کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم

تولد یک سیستم فروش

چیزی که درباره من میگویند، حقیقت دارد. من یکی از آن فروشندههای بالفطرهام که میتوانم یخ را به اسکیمو، نفت را به عرب، گوشت خوک را به عالم یهودی یا هر چیز دیگری که میتوانید تصورکنید، بفروشم. ولی واقعاً چه کسی به آن اهمیت میدهد، اینطور نیست؟
منظورم این است به جز هنگامی که مرا برای فروش یکی از محصوالتتان استخدام میکنید، تواناییام در معامله کردن به شما مربوط نمیشود.

[zarinpalpaiddownloads id=”94″] – دانلود PDF کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم

به هرحال، این استعداد من است: توانایی فروش هرچیزی به هرکسی و در مقادیر زیاد. اینکه هدیهای از جانب خدا یا از طرف طبیعت است، واقعاً نمیدانم؛ اما چیزی که با اطمینان کامل میتوانم بگویم، این است که من، تنها شخصی نیستم که با این توانایی به دنیا آمده است. افراد معدود دیگری هم وجود دارند که تا حدودی شبیه به من هستند. دلیل اینکه فقط تعداد اندکی تا حدودی شبیه به من وجود دارند، به استعداد گرانبهای دیگرم مربوط میشود. استعدادی که بسیار کمیابتر و ارزشمندتر است و مزایای زیادی را برای همه به دنبال دارد، از جمله خود شما.

دانلود کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم | PDF

برای دانلود کتاب شیوه گرگ سیستم فروش خط مستقیم کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

[zarinpalpaiddownloads id=”94″] – دانلود PDF کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم

 





دانلود

دانلود فایل ها