مشخصات کتاب:

نام کتاب:معجزه گرخاموش

نوشته : رضاحیات‌الغیب

تعداد صفحات : ۲۹۲ صفحه

سال انتشار شمسی:۱۴۰۱

 درباره کتاب:

این کتاب به خوبی برای‌تان توضیح داده‌است که چرا اغلب برعکس چیزی را که برایش دعا می‌کنید ، به دست می‌آورید. برای این کتاب فرقی نمی‌کند مشکل شما چیست و چقدر بزرگ است ، آموخته‌های آن می‌تواند هر مشکلی را در خودش حل کند. اگر نمی‌خواهید مانند میلیون‌ها انسان دیگر که شناخت درستی از زندگی ندارند و فقط چون زنده هستند زندگی می‌کنند و بی‌آنکه بدانند کجا می‌روند به سرعت در حرکت هستند ، به خواندن این کتاب نیاز دارید . این کتاب معجزه‌گری عجیب در دنیای پرتلاطم امروز است…

این کتاب واقعا در خاموشی معجزه می‌کند. پرواز و آزادی را به شما می‌آموزد، درون و برون بیمارتان را شفا می‌دهد، روابط‌تان را به بهترین شکل بهبود می‌بخشد، ثروت را به سمت شما سرازیر می‌کند، آرامش را به شما هدیه می‌دهد، لذت را چاشنی زندگی‌تان می‌کند، شما را در مسیر رویاهایتان قرار می‌دهد و مجبورتان می‌کند افسانه شخصی‌تان را دنبال کنید. زیستن با عشق را برایتان به ارمغان می‌آورد، دیوار نادانی را تخریب می‌کند و پل آگاهی و عشق به سوی خدا را بازسازی می‌کند، اقیانوس درون‌تان را آشکار می‌سازد، تعصب را از شما دور می‌کند و عشق را جایگزین می‌کند.

این کتاب مقصد یا هدف خاصی رو دنبال نمی‌کند. برای شما برنامه خاصی ندارد. فقط پرده‌ها راکنار می‌زند و حقایق جهان هستی رو برای شما آشکار می‌کند ؛ بعد خودتان خواهید فهمید چگونه خود و زندگی‌تان رو دگرگون کنید. چه بسا در بسیاری از صفحه‌های این کتاب فقط با خواندن و درک مطالبش بدون اینکه متوجه بشید تغییرات شگفت و زیادی در خود و دنیایتان اتفاق بیفتد. این کتاب برای افراد با سطح آگاهی‌های مختلف تنظیم شده است.

پی نوشت:

کتابی که غوغا به پا کرد… کتابی برای به گونه‌ای دیگر زیستن در جهانی دیگر.. کتابی برای از نو ساختن و دوباره متولد شدن ولی این‌بار به گونه‌ای دیگر..





دانلود

دانلود فایل ها