معرفی کتاب درمان تعلل: 21 تاکتیک اثبات شده برای غلبه بر اهمال کاری درونی، مدیریت زمان و افزایش بهره وری

کتاب درمان تعلل: 21 تاکتیک اثبات شده برای غلبه بر اهمال کاری درونی، مدیریت زمان و افزایش بهره وری نوشته‌ی دیمون زاهاریادس به شما نشان خواهد داد که چطور از شر خصلت‌هایی مثل به تعویق انداختن کارها رهایی پیدا کنید و زندگی‌تان را تغییر دهید.

آیا دائما کارها را به تعویق می‌اندازید؟ آیا در بیشتر موارد برای شروع پروژه‌ای مهم تلاش بسیاری می‌کنید؟ آیا اجازه می‌دهید کارها روی ‌هم انباشته شوند تا وقتی که باعث شوند استرس بگیرید و از پا بیفتید؟ اگر چنین است، راه‌ حل آن مشخص است: کتاب درمان تعلل.

شما با خواندن کتاب درمان تعلل (The Procrastination Cure) یاد خواهید گرفت که چگونه سریع تصمیم بگیرید، سریع اقدام کنید و کارهای بیشتری را در زمان کمتر انجام دهید!

تصور کنید به لیست کارهای روزمره خود نگاه می‌کنید و سریعاً دست به کار می‌شوید، آن‌ها را انجام می‌دهید و از لیست خط می‌زنید. تصور کنید در رابطه با اینکه کدام پروژه‌ها نیازمند توجه فوری شما هستند سریع تصمیم‌گیری می‌کنید. تصور کنید کارهای روزمره خود را تمام می‌کنید در صورتی که هنوز وقت آزاد دارید!

شما در کتاب درمان تعلل، بیش از بیست و یک راه اثبات ‌شده برای غلبه بر اهمال کاری خواهید یافت. همچنین با دلایل مختلف تعلل خود آشنا می‌شوید و پیشنهادات عملی درباره اینکه چطور آن چالش‌ها را در نطفه خفه کنید، دریافت می‌کنید. در حقیقت این راهنمای مرحله به مرحله ‌به شما می‌آموزد که چطور بر میل به عقب انداختن کارها و فعالیت‌های پر اهمیت تسلط پیدا کنید و بی‌وقفه اقدام کنید تا بهره‌وری‌تان جهش کند!

دیمون زاهاریادس را بیشتر بشناسیم:

دیمون زاهاریادس، نویسنده کتاب‌های پرفروش آمازون، توصیه‌هایی عملی و گام ‌به‌ گام برای نحوه افزایش بهره‌وری خود، بهبود مدیریت زمان، و طراحی سبک زندگی ارزشمندتر در طول زمان ارائه می‌دهد. کتاب‌های وی معروف به‌ داشتن توصیه‌های عملی و فوری الاجرا و سرعت بالای پیش روی هستند.

در بخشی از کتاب درمان تعلل می‌خوانیم:

تعلل حتی به سلامت نیز آسیب می‌زند. مثلاً، وقتی بیمار هستید، دکتر رفتن را به تعویق می‌اندازید. اگر خوش‌شانس باشید، سیستم ایمنی بدنتان خودش مشکل را حل می‌کند. اما از طرف دیگر ممکن است این احساس ناخوشی به خاطر بیماری خطرناکی باشد که نیاز به رسیدگی پزشکی فوری دارد. در اینصورت هرچقدر که تعلل بیشتری کنید برای اینکه به پزشک مراجعه کنید، نتایج فاجعه‌آمیزتری به بار می‌آید.

در مورد ورزش نیز همین کار را انجام می‌دهید، به خودتان می‌گویید که به‌زودی برنامه ورزشی روزانه را شروع می‌کنید، اما به آن متعهد نمی‌شوید. ماه‌ها یکی پس از دیگری می‌گذرند بدون آنکه شما در این زمینه اقدامی کرده باشید که نتیجه‌ای جز تحلیل ماهیچه‌ها، افزایش چربی بدن و حتی ضعف عضلات قلبی نخواهد بود.

فرض کنید که شما در دهه چهارم زندگی خود هستید و معاینات کولونوسکوپی خود را به تعویق می‌اندازید. این کار شما را در خطر سرطان روده قرار می‌دهد که به آهستگی رشد می‌کند و چنانچه در مراحل اولیه تشخیص داده شود درمان آن قطعی است.

اگر انجام کارها را اینقدر به تعویق بیندازید که زیر فشار دائمی سررسیدها و کارهای روی هم تلنبار شده باشید، استرس ناشی از آن، بدن، ذهن و رفتار شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.





دانلود

دانلود فایل ها