دانلود رایگان کتاب مرشد و مارگاریتا PDF

بررسی کتاب مرشد و مارگاریتا

در قرن نوزدهم و بیستم ، روسیه ، از بورژوازی تا کمونیسم ، نویسندگان را به ادبیات جهانی معرفی کرد که آثار آنها خواننده را خوشحال می کند. مرشد و مارگاریتا بولداکوف یکی از آن رمان های جذاب و پیچیده روسی است که در زمینه داستانی قانع کننده و خواندنی ، همزمان ، عناصر فلسفی ، عاشقانه ، فانتزی و کمی عناصر طنز را در اختیار خواننده قرار می دهد. کتابی که می توان یکی از شاهکارهای ادبی قرن بیستم نامید.

مرشد و مارگاریتا؛ سحر و جادو از Bulgakov

استاد و مارگاریتا مشهورترین اثر میخائیل بولگاکف است. وی نوشتن این رمان را در سال 1928 ، یعنی سالهای اولیه اتحاد جماهیر شوروی آغاز کرد. بولگاکف چندین بار کتاب را بازنویسی کرد تا نسخه مورد نظر خود را بدست آورد. وی در نوشتن کتاب خود از نمایشنامه “فاوست” گوته الهام گرفت. هنگامی که وی چهار هفته قبل از مرگ خود در سال 1940 ، نوشتن این رمان را متوقف کرد ، برخی از جملات کتاب هنوز ناتمام مانده است. همسرش کتاب را تمام کرد و آن را برای انتشار آماده کرد. اگرچه این کتاب در طول زندگی نویسنده منتشر نشده بود ، اما پس از مرگ وی ، نام او در تاریخ ادبیات ماند.

دانلود کتاب مرشد و مارگاریتا

مرشد و مارگاریتا نخستین بار در یک مجله مسکو از سال 1966 تا 1967 به عنوان دنباله سانسور رژیم کمونیستی سابق شوروی و در سال 1967 به عنوان کتاب منتشر شد. از نسخه سانسور شده مرشد و مارگاریتا ، اگرچه قسمت هایی از آن حذف شد و نام برخی افراد و اماکن تغییر یافت. بسیار استقبال در روسیه. نسخه کامل این کتاب 6 سال بعد منتشر شد. آمازون مورشید و مارگاریتا را در 1001 کتاب ذکر کرده است تا قبل از مرگ آنها را بخوانند.

سبک نگارش بولگاکف در مرشد و مارگاریتا

بولگاکف مرشد و مارگاریتا را به سبک رئالیسم جادویی نوشت. سبکی ادبی که در آن همه وقایع در یک داستان واقعی به نظر می رسند ، اما یک عنصر جادویی و غیر طبیعی بین این رئالیسم وجود دارد. گویی اسطوره های واقعیت بهم پیوسته اند.

بولگوکوف همچنین در مناطق مختلف مرشد و مارگاریتا به اوقات مختلفی سفر می کند و از عناصر خیالی مورشید و مارگاریتا استفاده می کند تا یکی از نمونه های نمونه از سبک رئالیسم جادویی را بسازد.

خلاصه کتاب مرشد و مارگاریتا

مرشد و مارگریتا از سه خط داستانی متفاوت تشکیل شده اند: سفر شیطان به مسکو ، مصلوب شدن مسیح در “اورشلیم” در زمان هیجان انگیز پونتیوس پیلاتس ، و داستان عشق مرسی و مارگریتا. منتقدین می گویند که او همه این مسیرها را به صورت هنری کنار هم قرار داده است تا بتواند از سانسور رژیم استالینیستی سخن بگوید.

در ابتدا ، ممکن است این موضوعات بی ربط به نظر برسند ، اما به تدریج در روند کتاب ، خواننده ارتباط بین وقایع داستانهای مختلف را متوجه می شود. مرشد در داستان مرشد و مارگاریتا که به گفته منتقدین او بولگاکف هستند ، به موازات شخصیت مسیح است. در مرشد و مارگاریتا ، وی با موازی کردن وقایع در مسکو و قدس ، هدف مهمی را دنبال می کند. بولگاکف سعی می کند به خواننده بگوید که “بیت المقدس” پرخاشگر زمان مسیح “مسکو” زمان خود است ، و به این ترتیب نگرانی های خود را برای سرزمینش ابراز می کند.

 

دانلود مرشد و مارگاریتا,دانلود کتاب مرشد و مارگاریتا برای موبایل,نسخه الکترونیکی کتاب مرشد و مارگاریتا,دانلود کتاب مرشد و مارگاریتا pdf,دانلود فایل مرشد و مارگاریتا,دانلود کتاب مرشد و مارگاریتا فارسی,بخشی از کتاب مرشد و مارگاریتا





دانلود

دانلود فایل ها