دانلود رایگان PDF کتاب معجزه کار با آینه: زندگی خود را در ۲۱ روز بهبود دهید

معرفی کتاب معجزه کار با یک آینه: زندگی خود را در 21 روز بهبود ببخشید

در معجزه کار با یک آینه: زندگی خود را در 21 روز بهبود ببخشید ، لوئیز ال هی به شما می آموزد که چگونه با نگاه کردن به آینه زندگی خود را به سادگی تغییر دهید. قدرتمندترین عبارات برجسته عبارتهایی هستند که هنگام ایستادن در مقابل آینه با صدای بلند می گویید.

 

 خلاصه کتاب کتاب معجزه کار با آینه

 

آینه احساساتی را که در مورد خود دارید به شما باز می گرداند و بلافاصله به شما اطلاع می دهد که در کجا مقاومت می کنید و در کجا باز و گیرنده هستید. اگر بخواهید یک زندگی شاد و موفق داشته باشید ، به وضوح به شما نشان می دهد که چه چیزی را باید تغییر دهید.

کار کردن با یک آینه در اعماق چشمان شما و تکرار تأییدات مثبت ، مؤثرترین روشی است که لوئیز ال هی یافت تا به شما بیاموزد که خود را دوست داشته باشید و دنیا را به عنوان مکانی امن و دوست داشتنی ببینید. از زمانی که به مردم آموخت که چگونه عبارات برجسته را تکرار کنند ، او همچنین به آنها آموخت که با آینه کار کنند.

دانلود کتاب کتاب معجزه کار با آینه فارسی

به بیان ساده تر ، هر آنچه ما می گوییم یا فکر می کنیم یک جمله برجسته است. تمام گفتگوها و گفتگوهای درون سرتان ، سیل تأکید است. این تأکیدات پیامهایی به ذهن ناخودآگاه شما هستند که روشهای عادت تفکر و عمل را ایجاد می کنند. تأکیدات مثبت در بدن شما افکار و ایده های شفابخشی را ثبت می کند که به شما کمک می کند اعتماد به نفس و عزت نفس خود را افزایش دهید و به آرامش درونی ذهن و شادی برسید.

همانطور که یاد می گیرید با آینه کار کنید ، از آنچه می گویید و انجام می دهید بسیار آگاه خواهید شد. سپس یاد خواهید گرفت که بسیار بیشتر از گذشته مراقب خود باشید. وقتی اتفاق خوبی در زندگی شما رخ می دهد ، می توانید جلوی آینه بروید و بگویید “متشکرم ، متشکرم ، عالی بود!” “سپاس برای انجام این کار.” اگر اتفاق بدی برای شما رخ دهد ، می توانید جلوی آینه بروید و بگویید ، “مشکلی نیست ، من هنوز هم شما را دوست دارم. آنچه اتفاق افتاده خواهد گذشت ؛” اما من شما را دوست دارم ، تا آخر دوستت خواهم داشت. ”

دانلود رایگان کتاب کتاب معجزه کار با آینه

برای بسیاری از ما ، در وهله اول دشوار است که در مقابل یک آینه بنشینیم و با خودمان روبرو شویم ، به همین دلیل ما آنرا کار با آینه می نامیم. اما وقتی این کار را ادامه می دهید ، انتقاد شما نسبت به خود کاهش می یابد و پس از آن می توانیم آن را بازی آینه ای بنامیم.

دانلود کتاب کتاب معجزه کار با آینه رایگان

خیلی زود آینه شما همراه شما می شود و به جای دشمن ، حکم دوستی عزیز را برای شما می یابد. کار با آینه یکی از بهترین هدایایی است که می توانید به خود هدیه دهید. فقط یک چیز طول می کشد تا با خود بگویید ، “سلام پسر!” یا “چقدر خوب به نظر می رسید!” یا “جالب نیست؟” بسیار مهم است که در طول روز به خود پیام های متنی مثبت بدهید.

بخشی از کتاب کتاب معجزه کار با آینه

در مواقع دشوار ، هرچه بیشتر از آینه ها برای ستایش و تأیید خود استفاده کنید و خود را مورد تأیید و حمایت قرار دهید ، رابطه شما با خود عمیق تر و لذت بخش تر می شود. ممکن است از شما سؤال شود که چرا یک برنامه 21 روزه؟ این بدان معناست که شما می توانید فقط در سه هفته زندگی خود را به طور کامل تغییر دهید؟ ممکن است زندگی شما کاملاً تغییر نکند. اما می توانید بذر تغییر بذر دهید. با ادامه کار با آینه ، این دانه ها تبدیل به عادات ذهنی جدید و سالم می شوند که درهای زندگی شاد و موفق را برای شما باز می کنند.

در بخشی از کتاب کار آینه: 21 روز برای بهبود زندگی شما ، خواهید خواند:

لوئیز هی معلم و سخنران متافیزیکی است که از سال 1984 ، هنگامی که اولین کتاب پرفروش خود را با نام Healing Life منتشر کرد ، هزاران نفر را الهام بخش کرده است. بیش از چهل میلیون نسخه از این کتاب در سراسر جهان فروخته شده است.

فایل کتاب کتاب معجزه کار با آینه

لوئیز به دلیل نشان دادن قدرت عبارات برجسته در ایجاد تغییرات مثبت در زندگی انسان شناخته شده است. وی تاکنون بیش از 30 کتاب برای کودکان و بزرگسالان تألیف کرده است ، از جمله برخی پرفروش ها مانند Inner Power و Body Healing.

کتابهای زندگی Lover و کارتهای زندگی Lover’s هم با نویسندگی روبرت هولدن همکاری داشتند و معانی عمیق تر و کاربردهای عملی عبارات برجسته را که روش خاص لوئیز هی است کشف کردند.

نسخه الکترونیکی کتاب کتاب معجزه کار با آینه

بگذارید عشق خود را با همه مردم به اشتراک بگذاریم ، خواه آنها قبول کنند یا نه. بگذارید همه موجودات این سیاره را به قلب خود بیاوریم: حیوانات ، گیاهان و همه مردم؛ افرادی که از آنها عصبانی و ناراحت هستیم. بگذارید کسانی که به روش ما عمل نمی کنند و آنهایی که به اصطلاح بد هستند اجازه دهند وارد قلب ما شوند تا با احساس امنیت درک کنند که واقعاً چه کسانی هستند.





دانلود

دانلود فایل ها