معرفی کتاب میدگارد 2: افسانه چشمه کوه مشرق

آدرنالین خالص! میدگارد 2: افسانه چشمه کوه مشرق نوشته‌ی احمدرضا صالحی، دومین کتاب از سری رمان‌های پرفروش میدگارد است که که به ادامه‌ی ماجراهای جلد پیشین می‌پردازد. آریا این بار به ابعاد دیگری از قدرت و توانایی خود پی می‌برد.

درباره‌ی کتاب میدگارد 2:

آریا که در جلد پیشین مادربزرگ خود سارا را نجات داده است به واسطه‌ی او با والدین درگذشته‌ی خود آشنایی بیشتری پیدا می‌کند. او که اکنون قدرت جادوگرهای خبیث در وجودش دمیده شده است، نیروی جادویی بیشتری دارد. همراهان این پسر به همراه مادربزرگش او را تحت تعالیم سختی قرار می‌دهند تا برای رویارویی با دشمن خود یعنی جوفا آماده شود و… .

داستان مجموعه‌ی میدگارد (Midgard) در افسانه‌ی چشمه کوه مشرق عمق بیشتری می‌یابد و شما با دنیایی که احمدرضا صالحی در تلاش است تا برای‌تان به تصویر بکشد آشنا می‌شوید.

مجموعه میدگارد:

احمدرضا صالحی در این مجموعه‌ی جذاب و خواندنی، دنیایی فانتزی خلق کرده است و تلاش می‌کند تا با استفاده از فرهنگ ایرانی داستانی تخیلی و هیجان‌انگیز به شما ارائه دهد و به حق که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است و مجموعه‌ی میدگارد امروزه طرفداران بسیاری دارد.

کتاب میدگارد 2 مناسب چه کسانی است؟

کسانی که به خواندن کتاب‌های فانتزی علاقمند هستند، این مجموعه‌ی هیجان‌انگیز را از دست ندهند.

در بخشی از کتاب میدگارد 2 می‌خوانیم:

سرما آنقدر شدید بود که تا مغز استخوان آریا نفوذ می‌کرد. تکه‌های ریز یخ روی مژه‌هایش آزارش می‌دادند. در حالی که هنوز گیج و منگ از اتفاقاتی بود که او را در برداشتند، فقط می‌توانست احساس کند با سرعت سرسام‌آوری در حال حرکت است.

سرعتش به حدی زیاد بود که به سختی می‌توانست پلک بزند، انگار تمام اعضای بدنش را با طنابی نامرئی بسته بودند و با سرعت فوق‌تصوری در سیاهی شب پرواز‌کنان او را پیش می‌بردند.





دانلود

دانلود فایل ها