در این مطلب قرار هست کتاب های صوتی عادل فردوسی پور را برای شما قرار بدهیم. صدای عادل فردوسی پور یک صدای به یادماندنی است کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن با گویندگی عادل فردوسی پور جدیدترین کتاب صوتی عادل میباشد.

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن رایگان

در این کتاب ، Rolf Dubli به شما کمک می کند تا با ارائه مثال های ساده و قابل فهم ، درک بهتر خطاها و اشتباهاتی که در نتیجه انجام می دهید را درک کنید. با تشخیص این اشتباهات می توانید واضح تر فکر کنید و تصمیمات بهتری بگیرید.
این کتاب را برای اولین بار با صدای عادل فردوسی پور در سایت ما بشنوید.

نقد و بررسی کتاب صوتی «هنر شفاف اندیشی» با صدای عادل فردوسی پور

سالهاست که صدای و چهره عادل فردوسی پور با روزهای تلخ فوتبال ما گره خورده است. نام و صدا او نه تنها برای هواداران و هواداران فوتبال آشنا و به یاد ماندنی است بلکه یادآور لحظات نفس گیر بازی های ملی است. فردوسی پور علاوه بر اینکه در سال های اخیر گزارشگر و برنامه نویس موفقی است ، در بین مردم به ویژه دوستداران کتاب نیز به عنوان معلم و مترجم درخشید. وی این بار با ترجمه کتابهایی درمورد فوتبال و کمک به خود در قالب کلمات ، در قلب مردم نفوذ کرده است. کتاب پرفروش صوتی «هنر پاک اندیشه» که توسط عادل فردوسی پور ترجمه و خوانده شده است ، کتابی ساده و غافلگیرانه است که به بهبود کیفیت زندگی در موقعیت های مختلف کمک می کند.

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن

رمز موفقیت شاید اسرارآمیزترین پدیده انسانی است که بسیاری از مردان و زنان قرن ها در تلاش برای دستیابی به آن بودند. همه به دنبال مؤلفه های موفقیت هستند ، اما این بار رولف دوبلی در کتاب خود “هنر پاک فکر” توصیه می کند که بهتر است دلایل شکست و ناکامی را بررسی کنید. عدم توانایی در تفکر واضح ، که نویسنده از آن به عنوان خطای شناختی یاد می کند ، انحرافی است که می تواند مانع اصلی رسیدن به اهداف و موفقیت باشد.

در این اثر ، نویسنده خطاها و موانع متداولی را که در راه منطق انسانی قرار دارد ، توصیف می کند و به خواننده کمک می کند تا به روشنی فکر کند. Rolf Dubli هفت کتاب برای یک زندگی بی عیب و نقص در کتاب صوتی The Art of Clear Thinking ارائه نمی دهد ، بلکه فقط به شما کمک می کند تا چشمان خود را باز کنید و از خطاهای شناختی که طی سالیان متمادی وجود داشته اند آگاه شوید.





دانلود

دانلود فایل ها