دانلود رایگان فارماکولوژی کاتزونگ 2015 , دانلود کتاب فارماکولوژی ترجمه فارسی pdf , ترجمه کتاب فارماکولوژی کاتزونگ , دانلود کتاب خلاصه فارماکولوژی کاتزونگ pdf , قیمت کتاب فارماکولوژی کاتزونگ , دانلود ترجمه فارسی کاتزونگ , دانلود فارماکولوژی کاتزونگ 2015 , دانلود کتاب خلاصه فارماکولوژی کاتزونگ و ترور

فارماکولوژی

 

معرفی کتاب فارماکولوژی فارسی:

فارماکولوژی یا داروشناسی علم مطالعه موادی است که از طریق فرآیندهای شیمیایی به ویژه اتصال به مولکول‌های تنظیم‌کننده و مهار یا فعال کردن فرآیندهای طبیعی بدن با سیستم‌های زنده وارد واکنش می‌شوند.

چاپ نخست کتاب «فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ» در سال 1982 منتشر و تا سال 2012 دوازده بار ویرایش شد. بیش از هفتاد پژوهشگر تراز اول در روزآمد کردن این اثر نقش دارند.

ویرایش 12 کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ را به زبان اصلی برای دانلود در اختیار شما قرار می دهد. این کتاب برای دانشجویان رشته داروسازی پزشکی دندان پزشکی و سایر رشته های مرتبط مفید است.

ویرایش سیزدهم کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ ( basic & clinical pharmacology ) را نیز برای دانلود شما آماده کرده است. این ویرایش متعلق به سال 2014 می باشد. امید است که مورد استفاده شما قرار بگیرد.

جزوه درس فارماکولوژی:

یکی از جزوهای خوب در زمینه درس فارماکولوژی می باشد که در واقع چکیده ای از این درس است و مطالب و نکات درس را تحت پوشش قرار می دهد که به صورت تایپ شده است و مجموعا در ۴۴ صفحه خدمت شما عزیزان ارائه می گردد و هم اکنون می توانید این جزوه را از سایت جنگلبان دانلود کنید. برخی از مطالب موجود در این جزوه عبارتند از: الیاف پیش عقده ای ، عقده ها، الیاف پس عقده ای،انتقال کولینرژیک، انتقال آدرنرژیک، گیرنده های استیل کولینی، گیرنده های آدرنرژیک، داروهای موسکارینی، داروهای نیکوتینی، داروهای کولینومیمتیک با اثر غیر مستقیم، آنتا گونیست های اختصاص، آنتاگونیست های غیر اختصاصی، مهارکننده های گانگلیون، مهارکننده های نوروموسکولر، اثرات متابولیک، داروهای آلفابلوکر، داروهای بتابلوکر، داروهای موثر بر سیناپس، دیورتیک ها، آگونیست های بتا یک، بتابلوکرها، مهارکننده های کربنیک انهیدراز و غیره

مشخصات فایل:
عنوان: جزوه درس فارماکولوژی
مولف: نامشخص
تعداد صفحات: ۴۴
زبان: فارسی





دانلود

دانلود فایل ها