دانلود کتاب پرواز روح در 30 روز pdf , دانلود کتاب پرواز روح رایگان , دانلود رایگان کتاب برون فکنی در 30 روز , دانلود رایگان کتاب آموزش عملی پرواز روح , دانلود رایگان پرواز روح , کتاب برون فکنی در 30 روز رایگان , دانلود کتاب برون فکنی در 30 روز , کتاب پرواز روح pdf

کتاب پرواز روح در 30 روز

کتاب پرواز روح در 30 روزمعرفی کتاب :

شاید پرواز روح را شنیده باشید و برایتان سوال شده باشد که آیا ما قادر هستیم که قبل از مرگ چنین پدیده ای را تجربه کنیم؟ اصلاً این پدیده چگونه صورت می گیرد؟

در طی این پدیده، پس از تحریک مراکز اصلی و فرعی کالبد انرژیکی مون، جسم ثانویه ای رو ساخته کالبد اختری ما به همراه آگاهی ما وارد آن جسم می شود.
کتاب آموزش پرواز روح از بدن یا برون فکنی کالبد اختری علاوه بر آشنایی با مباحث تئوری این پدیده، به طور عملی و گام به گام نحوه برون فکنی کالبد اختری را آموزش می دهد. این آموزش شامل بررسی تک تک عوامل مهم در پرواز روح (از پرورش تمرکز تا کار بر چاکرها) می شود.

مشخصات کتاب :

› عنوان : آموزش پرواز روح از بدن
› موضوع : عمومی » متفرقه
› نویسنده : فرشته خاکی
› زبان : فارسی
› تعداد صفحات : ۲۲
› فرمت : PDF
› حجم : ۳۳۵ کیلوبایت
› وضعیت انتشار : نسخه الکترونیکی – تابستان ۱۳۹۶
› وضعیت حقوقی : آزاد

خودآموز خارج كردن روح از بدن در 30 روز

كايت هاراري، پاملا
رضا جماليان
گاهي سخت‌ترين كارهاي دنيا، اين است كه توانايي‌هايت را باور كني .
شايد شما عقيده داشته باشيد كه پرواز روح يك توهم است و بيشتر از خيال نيست. ولي اين كتاب ثابت مي‌كند كه پرواز روح واقعيت دارد .
پرواز روح يعني كه روح خود را به اختيار خود به دست مي‌گيريد و بعدهاي فيزيكي و زمان را مي‌شكنيد.

پرواز روح يعني وراء را بوسيدن و به فرا رفتن، شكافتن هواي زندگي و كاويدن فضاي به چشم نيامدني، خود را به باد سپردن و وزيدن. پرواز روح، از بالا ديدن است و از پايين ديده شدن، گذشتن و گرفتار نشدن است. دوست داشتن است و دل نبستن. پرواز روح، سبكبال بودن و كليد رهايي است .

پشت‌جلد :

در اين كتاب ابتدا با مقدمه مترجم با توجه به شواهد تاريخي كه درباره احساس خروج روح از بدن در ادبيات، فرهنگ و عرفان ايران و جهان وجود دارند آشنا مي‌شويد و سپس ضمن آشنا شدن با تحقيقات مترجم در زمينه ايجاد احساس خروج از جسم در ايران در محافل دانشگاهي، با نحوه‌ي پيدايش اين پديده در شرايط مرگ موقتي، عرفان، هيپنوتيزم، يوگا، مدي‌تيشن، ذن و بررسي‌هاي پاراسايكولوژي آشنايي مي‌يابيد .
پس از معرفي يك مورد از تحقيقات علني در زمينه خروج از بدن در آمريكا، در متن اصلي كتاب با يك برنامه خودآموز در طي 20 درس روش تخليه جسم از روح و پرواز روح را، بدون كوچك‌ترين احتمال خطري ياد مي‌گيريد .
اين كتاب در سال 1990 و توسط دانشمنداني طراحي و تاليف شده كه علاوه بر استعداد خروج از جسم، در حدود 19 سال در دانشگاه‌هاي آمريكا به تحقيق و آموزش گسترده در اين زمينه پرداخته‌اند .
شايد براي عده‌ي زيادي از مردم، اين اعجاب‌انگيزترين كتاب علمي باشد كه در عمرشان مطالعه كرده‌اند.





دانلود

دانلود فایل ها