دانلود رایگان کتاب اصل‌ گرایی اصل را بچسبید و فرع را رها کنید PDF

نقدکتاب اصل‌ گرایی

نمی توان همه چیز را در زندگی از بسیاری از خواسته ها جستجو کرد و به همه آنها دست یافت. متأسفانه ، بسیاری از مردم فکر می کنند که انسان در طول زندگی خود وقت و انرژی کافی دارد که می تواند به تمام خواسته های خود برسد. و به تدریج کار بیش از حد باعث می شود فرد احساس بی فایده و بی فایده کند. یا ممکن است آنقدر شلوغ باشد که بازده گذشته را نداشته باشد. گرگ مک کوئین در کتاب خود با اصولگرایی توضیح می دهد که تنها راه برون رفت از این وضعیت ، تبدیل شدن به یک بنیادگرایی است. زمان مانند خیابان یک طرفه است که به شما فرصتی برای چرخاندن یا حرکت در جهت مخالف نمی دهد. در این کتاب یاد خواهید گرفت که مسیری را برای خود تعیین کنید و به آن بچسبانید

درباره کتاب اصل‌ گرایی

کتاب زیرنویس ها و انتشار زیر مجموعه های Essentialism توسط Greg McKeon برای اولین بار در سال 2014 منتشر شد. این کتاب در دسته کتابهای روانشناسی با موضوع انتخاب و تصمیم گیری قرار دارد. در این کتاب ، نویسنده اصولگرایی را از بین بردن موارد غیرضروری در زندگی معرفی می کند. بیشتر ما وقتی می خواهیم تصویری از خودمان بکشیم ، احساس آرامش می کنیم. شما ممکن است بارها و بارها آنچه را که دیگران از شما خواسته بودند انجام دهید ، زیرا شما این توانایی را ندارید که نگویید ، و بعد از مدتی احساس خواهید کرد که میزان عقب ماندگی شما چقدر مهم است.

در این کتاب ، گرگ مک کیون 20 اصل مهم را بیان می کند که می توان از آنها برای مرتب کردن کمد یک شلخته استفاده کرد. این ناشر توضیح می دهد: “بنیادگرایی به معنای انجام کار بیشتر نیست بلکه به معنای انجام کار صحیح است. این بدان معنا نیست که فقط با این کار کمتر انجام دهیم. این بدان معنی است که برای کار در بالاترین سطح کارآیی می توانیم عاقلانه وقت و انرژی خود را سرمایه گذاری کنیم. اصولگرایی به معنای ایجاد سیستمی برای مراقبت از اتاق نشیمن ما است. اصول گرایی فرایندی نیست که زیر باران بماند ، مانند مرتب کردن کمد ، سالی یک بار ، یک بار در ماه یا حتی یک بار در هفته “بنیادگرایی نظمی است که ما همیشه وقتی تصمیم می گیریم که بله بگوییم یا نه مؤدبانه بگوییم ، از آن استفاده می کنیم.”

دانلود رایگان کتاب اصل‌ گرایی

پس از خواندن این کتاب ، شما قادر خواهید بود اولویت مهم خود را از میان بسیاری از کارها و اهداف انتخاب کنید و برای آن کار زمان و انرژی خود را سرمایه گذاری کنید.

کتاب “اصالت گرایی در ایران” که توسط بهنام شاهنگیان و مهدی مصلحی ترجمه شده است توسط انتشارات آموخته در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. کتاب اصالت گرایی را از سایت و برنامه Fidebo خریداری و بارگیری کنید.

 





دانلود

دانلود فایل ها