خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شخصیت شناسی به وسیله اندازه انگشت شست دست | شخصیت شناسی توسط دست

شکل های مختلف دستتان و اینکه بلندی و کوتاهی انگشتتان چه قدر شما را برای شناختن شخصیتتان کمک می کند در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم. این که چه طور شخصیت ما توسط اعضای بدنمان مشخص می شود یک راز نیست، بلکه یک علمی می باشد که برای همه ثابت شده است. امروزه شخصیت شناسی مورد توجه همه می باشد.

معرفی شخصیت شناسی انگشت شست

دانشمندان برای پی بردن به حقیقت این علم دست به تحقیقات و آزمایش های زیادی شدن و در آخر توانستن به درست بودن این علم پی ببرند. انسان ها را از نظر شکل انگشت شست می توانیم به 5 گروه تقسیم کنیم.

شخصیت شناسی انگشت دست

گروه اول

گروه اول افراد متعادل و آرامی هستند که از نظر فن بیان و تدریس به خوبی عمل می کنند. در زندگی تجربه زیادی کسب کرده اند. در اطراف خود دوستان و کسانی دارند که به توجه و توصیه های این اشخاص نیاز دارند.

شخصیت شناسی انگشت دست

گروه دوم

گروه دوم افرادی هستند که نظم و ترتیب برایشان پراهمیت است. صداقت دارند برای همین مورد احترام و اعتماد دیگران می باشند. ایده های این افراد فقط در حد حرف نیست و کاملا کمال گرا هستند.

شخصیت شناسی انگشت دست

گروه سوم

این گروه اعتماد همکاران خود را در محل کار جذب می کنند، بخاطر اینکه با هوش و نسبت به مشکلات به راحتی شکست نمی خورند. بهترین راه حل ها را برای عبور از مشکلات پیدا می کنند و بسیار سخت کوش هستند.

شخصیت شناسی انگشت دست

گروه چهارم

انگشت شست انعطاف پذیری دارند. برای مردم عزیز هستند در وفق دادن خود به شرایط جدید مهارت خاصی دارند. عاطفی و احساساتی و بسیار خلاق و هنرمند می باشند. کنجکاوی آنها باعث می شود در حل مشکلات بهترین راه حل را پیدا کنند.

شخصیت شناسی انگشت دست

گروه پنجم

این گروه انگشت شست انعطاف پذیری ندارند و خصوصیت رفتاری آنها این است که دوست دارند به همه چیز تسلط داشته باشند. خیلی بی احساس هستند مورد اعتماد مردم اند بخاطر عمل کردن به وعده هایشان. شخصیت آنها طوری است که مردم از اعتماد آنها سوء استفاده می کنند، اما همیشه راه درست را انتخاب کرده تا صدمه نبینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *