خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خودرو های خطرناک بازار را بشناسید| خودروهای خطرناک در جاده های ایران

آمار تصادف، در کشور ما بالا است. همین مسئله باعث شده است که به ایمنی خودروها توجه شود. در این مقاله، خودرو های خطرناک بازار را معرفی می کنیم تا شما آن ها را بشناسید.

چه قدر ایمنی خودرو مهم است?

تلاش برای ساخت خودرو های با کیفیت که از نظر ایمنی درجه خوبی داشته باشند، نیازمند حمایت از بخش تولید است. اگر به بخش تولید اهمیت بدهند و خودروهای با کیفیت تولید کنند باعث می شود آمار تصادف ها کم شود و خسرانی که به کشور از لحاظ جمعیت وارد می کند جبران شود. ارتقا دادن سطح ایمنی خودرو برای همه کشورها مسئله حائز اهمیت است و نمی شود از آن چشم پوشی کرد.

متاسفانه در ایران، خودرو سازان داخلی هنوز به مهم بودن این موضوع آگاه نشدن و تلاش هم برای افزایش ایمنی خودرو ها هم نمی کنند. این مسئله زمانی پررنگ شد که خودرو های چینی وارد بازار شدن و مونتاژ این خودرو ها سطح ایمنی خودرو های داخلی را بدتر کرد. در سال 99 به دلیل افزایش قیمت خودرو سبب شد خریداران فقط به خرید خودرو داخلی یا چینی اکتفا کنند. برای همین در این مقاله خودرو های خطرناکی که برای جاده های ایران مناسب نیستند را نام می بریم که از خرید آن خودداری کنید.

معرفی خودروهای خطرناک برای جاده های ایران

ام وی ام 110

از خودرو های چینی می باشد که کیفیت خوبی ندارند. جنس بدنه این ماشین استیل است که کمی در برابر ضربه مقاوم می باشد ولی کیفیت پایین قطعات و موتور سبب شده است به خودرویی خطرناک تبدیل شود. مصرف بنزین این ماشین بالاست و فقط برای شهرهای پرترافیک مناسب است.

ام وی ام x33

این خودرو زمانی که وارد بازار شد فروش خوبی داشت. تست ایمنی این ماشین نشان داد که از نظر ایمنی زیاد ماشین مستحکمی نیست.

جک j3

این خودرو از لحاظ سوخت ماشین بصرفه می باشد. امکانات زیادی دارد ولی نشان داده است ماشین ایمنی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *