خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تا ۴ گل به سوریه نزدید از زمین بیرون نیایید!/ کی‌روش به شاگردانش

سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران از دیدار برابر سوریه تنها برد می‌خواهد و هیچ ولی و اگری را هم نمی‌پذیرد.

تا ۴ گل به سوریه نزدید از زمین بیرون نیایید!/ کی‌روش به شاگردانش

سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران از دیدار برابر سوریه تنها برد می خواهد و هیچ ولی و اگری را هم نمی پذیرد.

درخواست سرمربی تیم ملی از بازیکنانش

کی روش به شاگردانش: تا ۴ گل به سوریه نزدید از زمین بیرون نیایید!

عبارات مهم : سرمربی تیم ملی – مسابقه
سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران از دیدار برابر سوریه تنها برد می خواهد و هیچ ولی و اگری را هم نمی پذیرد.

در حالی که تنها یک روز دیگر تا آخرین دیدار کشور عزیزمان ایران در مسابقه های مقدماتی جام جهانی 2018 باقی مانده هست، نتیجه دیدار کشور عزیزمان ایران و سوریه شاید یکی از حساسترین نتیجه های این مرحله از مسابقه ها باشد. تیم کشور عزیزمان ایران که با اقتدار و رکوردشکنی راهی روسیه شده است است و سوریه ای که کار صعودش به ولی و اگر کشیده است و تنها راه صعودش عبور از سد دفاع کشور عزیزمان ایران است که تا به حال حتی یک گل هم دریافت نکرده هست. این روزها شاید خیلی ها این بحث را پیش کشیده اند که کشور عزیزمان ایران برابر سوریه شکست بخورد تا این تیم در صورت تساوی ازبکستان و کره جنوبی به عنوان دیگر تیم صعودکننده راهی روسیه شود. این شایعه تبانی آنقدر قوت گرفته است که حتی خبرنگاران راجع به آن از کی روش هم پرسش کرده اند و او با خنده از کنارش گذاشته هست.

ماجرا این است که در دیدار دور رفت کی روش حسابی از دست سوری ها عصبانی بود. او از اوضاع زمین و میزبانی سوریه حسابی شاکی بود و می خواست حرصش را با برد در مسابقه بر سر سوری ها خالی کند. او در رختکن به شاگردانش گفته بود: به زمین می روید و تا 4گل نزدید از زمین بیرون نمی آیید! جهت همین هم بود که بعد از آخر مسابقه و هنگامی که دن گاسپار دوست قدیمی اش و مربی دروازه بان های تیم ملی به سمت مربی سوریه رفت و با او دست داد کی روش با او دعوا کرد و دیگر هم بعد از آن رابطه ارزش با هم خوب نشد تا جایی که در سفر اخیر تیم ملی به کره جنوبی گاسپار غایب بزرگ کاروان تیم ملی بود.

این بار هم پرسش خبرنگاران راجع به شایعه تبانی به همین دلایل جهت کی روش مسخره به نظر می رسد. او که انگیزه حفظ رکورد شاگردانش در افزایش به روسیه را هم دارد، انگیزه بزرگتری مثل انتقام جهت اتفاقات بازی رفت را هم در ذهن دارد و امکان ندارد در این زمینه هیچ چیزی را فدای رسیدن به این اهدافش بکند و پرسشها سیاسی را با این حس انتقام جویی عوض کند.

او احتمالا این بار هم از شاگردانش خواهد خواست با تمام قوا به میدان بروند و آخرین دیدار تیم ملی در مرحله مقدماتی را با اقتدار به آخر برسانند. اتفاقی که احتمال رخ دادنش خیلی کم نیست و شانس سوری ها جهت پیروزی برابر تیمی که در این مرحله از مسابقه ها هیچ توپی از خط دروازه اش رد نشده است خیلی پایین است.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

تا ۴ گل به سوریه نزدید از زمین بیرون نیایید!/ کی‌روش به شاگردانش

واژه های کلیدی: سرمربی تیم ملی | مسابقه | سوریه | روسیه | ایران | انگیزه | ورزش | بعد از 90

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *