خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

این كی‌روش است یا جنگنده اف 14؟

این همه انگیزه و توان جنگیدن را او از كجا می‌آورد؟ كی‌روش چگونه و چطور مثل یك جنگنده اف 14 برابر كاستی‌ها و بی‌مهری‌های مسئولان می‌ایستد؟

این كی‌روش است یا جنگنده اف 14؟

این همه انگیزه و توان جنگیدن را او از كجا می آورد؟ كی روش چگونه و چطور مثل یك جنگنده اف 14 برابر كاستی ها و بی مهری های مسئولان می ایستد؟

کی روش باانگیزه و جنگنده

این همه انگیزه و توان جنگیدن را او از كجا می آورد؟ كی روش چگونه و چطور مثل یك جنگنده اف 14 برابر كاستی ها و بی مهری های مسئولان می ایستد؟ واقعاً او تا كی و تا چه وقت دوام می آورد؟ نمی خواهیم بگوییم كی روش پیر و غرغرو شده است ولی در سن و سال پیرمردی مانند كی روش، این همه دعوا و جنگ عجیب است.

عبارات مهم : جام جهانی – فوتبال

چرا نداری ها و نقص های فوتبال کشور عزیزمان ایران جهت این مرد عادی نمی شود؟ آیا كی روش عادت نمی كند به این عادت ترك نشدنی كه ؛ اوضاع همینه كه هست، می خواهی بخواه نمی خواهی نخواه؟

او تا كی می خواهد از حقانیت فوتبال کشور عزیزمان ایران و از آنچه شایسته ملی پوشان هست، دفاع كند؟

بیش از 6 سال است دارد غر می زند و هر بار بهانه می كند و دیگر او را نمی بینیم. دوباره روز از نو، روزی نو! دوباره این مردم و حس خوب تیمداری در تیم ملی جهت كی روش بهانه ای می شود جهت بازگشت.

این تیم را خودش ساخته. با تمام دانش و آگاهی خودش. تیم بدون شكست و بدون گل خورده مقدماتی جام جهانی ولی به آن اندازه ای كه شایسته تیم ملی هست، خیر نمی بیند. ما حال و روزش را درك می كنیم ولی توان و قدرت جنگندگی اش را نه!

هواپیمای شكاری اف 14 هم بود از نفس می افتاد. خلاصه یك جا كم می آورد ولی كی روش تیمی دارد كه متعلق به ملت کشور عزیزمان ایران هست. این تیم به جام جهانی افزایش كرده و ركوردها را درهم شكسته.

تیمی بوده كه نسل عوض كرده ؛ یك تیم ماجراجو از بازیكنان عادی نسل فوتبال کشور عزیزمان ایران ساخته كه اغلب در اروپا بازی می كنند. سایر جوانانش از عالی ترین های لیگ هستند و به آنها شوق مبارزه آموخته ؛ جهت كره جنوبی كه در آسیا یك نمونه و مثال بود بحران و دردسر آفریده ؛ كی روش خیلی كارها انجام داده ولی هنوز عادت نكرده به بی برنامگی و بی خیالی ها. عجیب است این مرد همچنان شوق مبارزه دارد و بعید است از او كه باز بخواهد با ندانم كاری ها سر جنگ داشته باشد.

چه بدشانس است كی روش ؛ چنین تیمی اگر در هر جای قاره آسیا بود، حلوا حلوایش می كردند ولی اینجا همه چیز به بی خیالی و روزمرگی ختم می شود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabarvarzeshi.com

این كی‌روش است یا جنگنده اف 14؟

واژه های کلیدی: جام جهانی | فوتبال | جنگنده | مسئولان | چگونه | ایران | جنگیدن | انگیزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *