خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پنالتی دِه شده!/ مهدی رحمتی جایگزین پنالتی گیری

پنالتی گیرترین دروازه بان لیگ برتر، حالا به جای پنالتی گرفتن به حریفان تیمش پنالتی می دهد. پنالتی گرفتن رحمتی، یکی از مهمترین نقاط قوت کاپیتان استقلال محسوب می

پنالتی دِه شده!/ مهدی رحمتی جایگزین پنالتی گیری

مهدی رحمتی در لیگ شانزدهم تا به حال 2 پنالتی به حریفان داده است.

رحمتی دیگر پنالتی گیر نیست

پنالتی گیرترین دروازه بان لیگ برتر، حالا به جای پنالتی گرفتن به حریفان تیمش پنالتی می دهد. پنالتی گرفتن رحمتی، یکی از مهمترین نقاط قوت کاپیتان استقلال محسوب می شد. هر تیمی که برابر استقلال صاحب پنالتی می شد، دلواپس این بود که کدام بازیکنش روبروی عالی ترین پنالتی گیر کشور عزیزمان ایران قرار بگیرد. نقطه قوتی که به نظر می رسد، کمرنگ تر از هر لحظه شده است است.

آخرین باری که مهدی رحمتی در جریان بازی پنالتی گرفت، دربی برگشت لیگ پانزدهم بود که مهدی طارمی ضربه پنالتی را زد و رحمتی موفق به مهار کامل آن شد. بعد از آن، هر تیمی در جریان بازی به استقلال پنالتی زده دروازه رحمتی باز شده است هست. رحمتی در ضربات پنالتی هم آمار زیاد خوبی ندارد.

پنالتی دِه شده!/ مهدی رحمتی جایگزین پنالتی گیری

مقابل ذوب آهن در فینال جام حذفی سال ۹۵، او همه پنالتی ها را گل خورد و فصل پیش برابر صبای قم و السد، فقط یکی از ۵ پنالتی حریف را گرفت. فصل پیش صنعت نفت آبادان و پیکان در لیگ برتر و نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران در جام حذفی برابر استقلال صاحب پنالتی شدند که همه آن ها، از پنالتی هایشان به گل رسیدند. این فصل هم صنعت نفت و سایپا در لیگ و گل گهر در جام حذفی به استقلال گل زده اند که تمام ارزش تبدیل به گل شد. رحمتی هر ۶ پنالتی آخری که حریف در جریان بازی زده را گل خورده و نتوانسته کمکی به تیمش بکند.

رحمتی از لیگ دهم تا شانزدهم، در هیچکدام از بازی های تیمش در لیگ برتر پنالتی هم نداده بود ولی در این فصل، یک پنالتی در لیگ برتر به سایپا داد و در جام حذفی هم روی حسن زاده اشتباه کرد. دو پنالتی در ۶ بازی، جهت دروازه بانی که سال ها روی بازیکنان حریف در محوطه جریمه اشتباه نکرده بود. فعلا رحمتی، از روزهایی که منجی استقلال بود فاصله گرفته و نمی تواند در لحظات سخت، قهرمان تیمش باشد. دروازه بانی که تفاوت روزهای خوب و بدش، نتیجه روی اسکوربورد را جهت استقلال عوض کردن می دهد.

عبارات مهم : دروازه بان – مهدی رحمتی

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: دروازه بان | مهدی رحمتی | استقلال | بازیکنان | ایران | ورزش | باشگاه استقلال |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *