خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

درخشش قایقرانان روئینگ کشور عزیزمان ایران با ۸ مدال آسیایی

آخرین روز از رقابت‌های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا با کسب دو مدال طلا و یک نقره دیگر و کسب مجموع هشت مدال جهت کشور عزیزمان ایران به آخر رسید.

درخشش قایقرانان روئینگ کشور عزیزمان ایران با ۸ مدال آسیایی

آخرین روز از مسابقه های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا با کسب دو مدال طلا و یک نقره دیگر و کسب مجموع هشت مدال جهت کشور عزیزمان ایران به آخر رسید.

پایان کار قایقرانان روئینگی با ۸ مدال آسیایی

رقابتهای قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان با کسب دو مدال طلا ویک نقره به وسیله پاروزنان تیم های چهار نفره کشور عزیزمان ایران به آخر رسید. در این رقابتها تیم روئینگ کشور عزیزمان ایران موفق به کسب هشت مدال مشمول بر ۵ طلا، دو نقره ویک برنز شد. در این دیدارها جهت نخستین بار قایقرانان کشور عزیزمان ایران در بخش تیمی دو و چهار نفره در سطح آسیا صاحب مدال شدند تا این دوره از رقابتها با کسب نخستین مدالها و بیشترین تعداد مدال عالی ترین نتیجه تاریخی جهت این رشته بدست بیاید.

تیم روئینگ چهارنفره مردان کشور عزیزمان ایران نیز در ماده جفت پاروی سنگین وزن توانست در مصاف با رقبای خود به مدال طلا دست یافته و بر قله آسیا قرار بگیرد. این مدال چهارمین مدال طلای کشور عزیزمان ایران در مسابقه های قهرمانی آسیا بود. سید مجتبی شجاعی، سید مسعود محمدی، سیاوش سعیدی و بهمن نصیری ترکیب تیم کشور عزیزمان ایران را در این ماده تشکیل می دادند. قایقرانان اندونزی و تایلند در این ماده مدال نقره و برنز گرفتند.

درخشش قایقرانان روئینگ کشور عزیزمان ایران با ۸ مدال آسیایی

در مسابقه روئینگ چهارنفره جفت پاروی بانوان نیز تیم کشور عزیزمان ایران موفق شد پنجمین مدال طلای کاروان کشور عزیزمان ایران بدست آورد. در این تیم نازنین رحمانی، مهسا جاور، پریسا احمدی و مریم امیدی پارسا جهت کشور عزیزمان ایران پارو زدند. تیم های قزاقستان و تایلند دوم و سوم شدند.

در ماده چهار نفره تک پاروی سبک وزن بانوان، تیم کشور عزیزمان ایران در فینال بعد از چینی ها از خط آخر گذشت و صاحب نشان نفره شد. تایلندی ها نیز به مدال برنز رسیدند. حمیرا برزگر، فرشته رومی، شکیبا وقوفی و مریم امیدی پارسا در این تیم جهت کشورمان مسابقه دادند.

اما تیم چهارنفره روئینگ تک پاروی سنگین وزن بانوان در فینال با ترکیب مریم کرمی، رویا عباسی، فرحناز عشقی و الیکا افشاری به مصاف رقبایی از هند، اندونزی، چین، چین تایپه و ویتنام رفت ولی با اختلاف ۶۰ صدم ثانیه از کسب مدال بازماند. نمایندگان اندونزی، چین و ویتنام بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

عبارات مهم : اندونزی – ویتنام

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: اندونزی | ویتنام | مسابقه | تایلند | اندونزی | ایران | ورزش | سایر ورزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *