خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اختلاف جدی بین فرشاد احمدزاده و گادوین منشا

فرشاد احمدزاده هافبک و گادوین منشا مهاجم پرسپولیس همچنان با یکدیگر اختلاف دارند.

اختلاف جدی بین فرشاد احمدزاده و گادوین منشا

فرشاد احمدزاده هافبک و گادوین منشا مهاجم پرسپولیس همچنان با یکدیگر اختلاف دارند.

اختلاف دو بازیکن پرسپولیس

گادوین منشا بعد از نخستین بازی دوستانه پرسپولیس برابر امیدهایش بود که متوجه شد فرشاد احمدزاده در زمین بازی علاقه ای به پاس دادن به او ندارد و بعد از همان مسابقه این عنوان را با برانکو در جریان گذاشت.

اردوی اوکراین وقت خوبی جهت برانکو بود تا هافبک های تیمش را با منشا هماهنگ کند که در این بین فقط محسن مسلمان با او همکاری کرد. وحید امیری که کلا در این اردو مصدوم بود و سیامک نعمتی هم به خاطر هم بازی بودن با منشا در پیکان با این بازیکن کاملا هاهنگ هست. می ماند فرشاد احمدزاده که در این اردو هم به اختلافش با منشا ادامه داد.

اختلاف جدی بین فرشاد احمدزاده و گادوین منشا

در اخرین بازی پرسپولیس در اوکراین این مورد کاملا به چشم آمد تا حدی که برانکو تصمیم به تعویض سریع هنگام احمدزاده گرفت. توصیه جالب اینکه این اتفاق قبل از بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس رخ داد و حالا که این بازیکن به تمرینات سرخپوشان برگشته و رابطه خیلی خوبی هم با احمدزاده دارد بعید است مسئله او با منشا حالا حالاها حل شود.

باید دید در آینده برانکو چطور این معضل تیمش را حل خواهد کرد. او از طرفی شیفته بازی منشا شده است و از طرفی هم احمدزاده بازیکن علاقمندش است تا جاییکه بازیکنان به فرشاد لقب پسر برانکو را داده اند. پیش از این مهاجمانی چون ابراهیم توره، ایمون زاید و جری بنسون هم با چنین مسئله در پرسپولیس مواجه بودند.

عبارات مهم : مهدی طارمی – پرسپولیس

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: مهدی طارمی | پرسپولیس | اوکراین | بازیکنان | بازیکن | برانکو | اختلاف | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *