خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

غایب بزرگ دربی استقلال و پرسپولیس, مهدی طارمی

گفته می شود اسپانسر تیم پرسپولیس اعلام کرده است که مهدی طارمی باید در دربی 85 حضور داشته باشد و این درحالی است که طارمی در بدنسازی پرسپولیس غایب بوده است.

غایب بزرگ دربی استقلال و پرسپولیس, مهدی طارمی

گفته می شود اسپانسر تیم پرسپولیس اعلام کرده است که مهدی طارمی باید در دربی 85 حضور داشته باشد و این درحالی است که طارمی در بدنسازی پرسپولیس غایب بوده است.

برانکو به طارمی نا آماده در دربی بازی می دهد؟

همانطور که امروز در خبرها داشتیم و گروه تحریریه سایت با ذکر منبع به خبر درخواست نامعقول اسپانسر سرخابی ها مبنی بر حضور مهدی طارمی در ترکیب پرسپولیس اشاره کرده بود ، شنیدیم که این بازیکن در ترکیب پرسپولس حضور نخواهد داشت .

این هم از عجایب فوتبال ما است که اسپانسر به حضور بازیکن در ترکیب تاکید میکند ، در حالی که این در حیطه سرمربی است تا عالی ترین ها را روانه میدان کند آیا که حتی یک دیدار نمایشی هم میتواند تاثیرات سویی بر این تیم ها در جریان مسابقه های رسمی و مهم وارد اورد ، بنابراین بهتر است به نوع مدیریت فنی و انضباطی برانکو توجه شود ، مگر اینکه او هم به خاطر رقم سنگینی که قرار است اسپانسر در قبال این بازی پرداخت کند کوتاه بیاید ، ولی اصل مطلب : نوع تفکر برانکو سرمربی پرسپولیس کاملا حرفه ای به دور از هرگونه احساس بی منطق است .

غایب بزرگ دربی استقلال و پرسپولیس, مهدی طارمی

در گذشته دیده بودیم که او در مسابقه های حساس لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان اسیا چگونه ستاره های نا اماده و یا خاطی را کنار میگذاست و وارد ترکیب نمیکرد ، تا در نتیجه پرسپولیس تبدیل به تیمی پرقدرت و منضبط شود.

با یک فلش بک به این مقدمه : پرسپولیس بعد از شانزدهمین دوره لیگ برتر و بعد از پیکار های مرحله نخست لیگ قهرمانان اسیا با صلاح دید برانکو به تعطیلات رفت تا فشار حاصله از یک فصل پر تالاطم از از بدن سرخپوشان خارج شود.
اما اعلام کرد هنگامی که فصل تمرینات و مشخصا بدنسازی شروع شد همه باید در کنار تیم باشند و نهایتا چنین شد تا اردوی اکراین و شهر کیف با تمامی بازیکنان قدیمی و تازه استخدام شده است برپا گردد ، البته بدون مهدی طارمی آقای گل لیگ برتر و همچنین عالی ترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا تا این مرحله ، آیا که او دقیقا مانند سال پیش که بعد از آخر پانزدهمین دوره لیگ برتر به یاد بازی در اروپا و ترکیه افتاد و بار سفر بست ، ولی در نهایت برگشت تا در کنار پرسپولیس و هوادارانش باشد ! دقیقا مانند امسال که در رویای بازی در اروپا بود و باز همانی شد که پارسال شده است بود و او باز هم پرسپولیس را ترجیح داد !!

البته این کش و قوس آنقدر طول کشید تا هنگامی که او تصمیم به حضور در پرسپولیس گرفت آنها در اردوی کیف به آخر دوران بدنسازی رسیده بودند و رسیدن طارمی به محل اردوی تیم آنها مصادف با روز نهایی آن بود !

عبارات مهم : لیگ قهرمانان آسیا – مهدی طارمی
اگر چه می گویند مربی بدنساز پرسپولیس اعلام کرده که طارمی مسئله بدنی ندارد و می تواند در تمرینات تکنیکی و تاکتیکی پا به پای سایرین تمرین کند ، ولی این اظهار نظرتا حدودی غیر منطقی به نظر می رسد و می تواند در ادامه راه بدن وی را دچار افت کند که در شروع لیگ برتر و مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، دودش به چشم پرسپولیسی ها برود.

با توجه به این موارد و نگاه کاملا حرفه ای و آگاهانه برانکو به بازیکنانش ، شنیدیم این مربی جهت دربی استقلال و پرسپولیس که 31 تیرماه در ورزشگاه شهر بیله فلد برگزار خواهد شد نگاه خاص ای به گادوین منشا مهاجم تازه استخدام شده است تیمش که در تمرینات بدنسازی و بعد از آن نشان داده که کاملا در شرایط آرمانی واقع شده است است و بر همین اساس احتمال غیبت طارمی وجود دارد مگر در نیمه دوم تا بلکه او در صورت نیاز بتواند به خواسته برانکو جامه عمل بپوشاند ، با این تفاصیل و طبق شنیدهایمان بعید است برانکو به بازیکنی که فصل بدنسازی را در کنار دیگران سپری نکرده 90 دقیقه بازی بدهد ، بنابراین از حالا باید به این مسئله توجه کرد که طارمی در دربی 85 غایب بزرگ لقب خواهد گرفت .

تهیه و تدوین:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


گفته می شود اسپانسر تیم پرسپولیس اعلام کرده است که مهدی طارمی باید در دربی 85 حضور داشته باشد و این درحالی است که طارمی در بدنسازی پرسپولیس غایب بوده است.

واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان آسیا | مهدی طارمی | پرسپولیس | بدنسازی | اسپانسر | استقلال | پرسپولیس | قهرمانان | مسابقه | اروپا | سرمربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *