خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

هیاتی از بانک مرکزی در آینده نزدیک به کنیا سفر می‌کند

سفیر جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در کنیا در ضیافت افطاری که با حضور اصحاب رسانه آن کشور در محل سفارت ترتیب داده شده است بود شرکت کرد.

هیاتی از بانک مرکزی در آینده نزدیک به کنیا سفر می‌کند

به گزارش حوزه سیاست خارجیگروه سیاسی کلوب خبرنگاران، سفیر جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در کنیا روز سه شنبه در ضیافت افطاری که با حضور اصحاب رسانه ای، خبرنگاران و روزنامه نگاران آن کشور در محل سفارت ترتیب داده شده است بود، شرکت کرد.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – نتیجه انتخابات
در این نشست هادی فرجوند، در ابتدا فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان کنیا و جمع حاضر تبریک گفته و ماه رمضان را فرصتی جهت پاک سازی روح و وسیله ای جهت کمک به اجتماع جهت ایجاد محیطی با آرامش و صلح بیان کرد .

وی جهت مردم کنیا و مسلمانان این کشور آرزوی صلح و سعادتمندی کرد.

سفیر کشورمان سپس نقش رسانه های ارتباط جمعی و مطبوعات در پویایی جوامع به عنوان رکن چهارم دموکراسی را از اهمیت بالایی برخوردار دانسته و بر استمرار روابط بسیار خوب سفارت با رسانه های کنیایی تاکید کرد .

فرجوند در ادامه به برگزاری شکوهمند دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور پر شور، حماسی و با همکاری بالای ایرانیان داخل و خارج از کشور اشاره کرد و آن را نمونه بارزی از مردم سالاری دینی در کشورمان دانست.

سفیر جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران روابط فیمابین با کنیا در بخش های متفاوت را از روندی رو به رشد برخوردار دانست و از جمله به ارتقاء کنیا به مقام پانزدهم مقصد صادراتی ایران، زیاد کردن شمار شرکت های ایرانی حاضر در کنیا و سفر آتی هیات های بزرگ تجاری و بازرگانی از استان های فارس، اصفهان، اراک، گیلان و لرستان به نایروبی جهت بررسی زمینه های همکاری اشاره کرد.

وی همچنین اظهار کرد: هیئتی از بانک مرکزی کشورمان در آینده نزدیک به کنیا جهت مذاکره با مقامات بانک مرکزی این کشور سفر خواهدکرد.

سفیر کشورمان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کنیا در مردادماه امسال اظهار امیدواری کرد تا این انتخابات در محیطی آرام و صلح آمیز برگزار شود.

فرجوند تاکید کرد : نتیجه انتخابات هر چه باشد مطمئنا روابط فیمابین در جهت منافع دو ملت و دو کشور همچنان از روندی رو به رشد برخوردار خواهد بود.

سفیر کشورمان در آخر از کمک و کمک پلیس کنیا جهت نجات ماهیگیران ایرانی و دولت و مقامات کنیا جهت بازگشت سریع آنان به میهن اسلامی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | نتیجه انتخابات | رسانه ها | رسانه ای | ایرانیان | انتخابات | ایرانی | مرکزی | ایران | همکاری | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *